اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن عنوان کرد

انتقاد امام جمعه بردسکن از برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: تجلیل از هنرمندان باید بارعایت مسائل دینی صورت گیرد.

انتقاد امام جمعه بردسکن از برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اظهار داشت: در مراسم تجلیل از هنرمندان بعضی‌ها با لبا‌س‌هایی حاضر می‌شوند که زیبنده شان جمهوری اسلامی نیست.

وی گفت: تجلیل این گونه از افرادی که به شکلی وارد صحنه می‌شوند اصلا جایگاهی را ندارد و مردم ما نمی‌پذیرند که اینگونه تجلیل ها در کشور صورت گیرد.

امام جمعه بردسکن با اشاره به شاعران معاصر کشورمان از جمله پروین اعتصامی اظهار داشت: افرادی باید در حضور مردم مورد تجلیل قرارگیرند که بوئی از این شاعران به آنها رسیده باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطرات مرحوم حاج سید احمد خمینی به زندگی ساده ایشان و امام (ره) اشاره کرد و افزود: فرزند امام در طول زندگی مطیع امر ولایت بود.

وی با گرامیداشت سالگرد این روحانی بافضیلت اظهار کرد: سادگی و بی‌آلایشی ایشان نگاهی است که در وجود امام (ره) به زندگی مادی بود.

وی سالگرد حمله رژیم صدام به شهر حلبچه را مورد اشاره قرارداد و مظلومیت مردم کرد شهرهای عراق و رزمندگان اسلام را یادآور شد.

خطیب جمعه بردسکن بابیان اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم از خیران خواست در رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان جامعه توجه داشته باشند.

انتهای پیام/70021/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول