اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

توانمندی‌های شهرستان بردسکن بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی و تنی چند از مدیران تمام استانی توانمندی‌های این شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

توانمندی‌های شهرستان بردسکن بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمداسماعیل یعقوب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معاون استاندار خراسان رضوی ضمن شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن که با حضور تمام مدیران اجرائی شهرستان در محل سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار می‌شود از چندین طرح خدماتی و عمرانی در سطح شهرستان بازدید می‌کند.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه بردسکن در شاهراه چندین شهر و استان کشور قرار دارد، افزود: تسریع در دوبانده کردن محور بردسکن به خلیل‌آباد، رسیدگی بیشتر به معادن و تکمیل سد دهان قلعه از ضروریات است.

فرماندار بردسکن گفت: در دولت نهم و دهم اقدامات بی‌شماری در شهرستان ایجاد شده و تمام راه‌های روستائی منطقه آسفالت و در ایام دهه مبارک فجر سال جاری بیش از 70 طرح عمرانی و خدماتی در بردسکن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: مردم بردسکن همیشه از ابتدای انقلاب مردمی ولایی و در صحنه بوده‌اند و جای دارد در امر ارائه خدمات توسط دولت هرآنچه از دست برمی‌آید، با سرعت با همدلی و مشارکت مردم انجام شود.

وی از کمک 10 میلیاردی خیران شهرستان به ساخت بیمارستان 126 تختخوابی جدیدی در ورودی بردسکن خبر داد و گفت: ورودی شهر از مسیرهای مختلف توسط شهرداری زیباسازی و با تندیس تولیدات منطقه و نصب بیلبردهایی، بردسکن را معرفی خواهد کرد.

فرماندار بردسکن از فراهم شدن تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات به مسافران و زائران حضرت رضا (ع)، نوید ساعات و روزهای خوشی را به هموطنانی که از این مسیر تردد خواهند داشت، در ایام عید نوروز داد.

انتهای خبر/70021/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول