اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان تاکید کرد

لزوم افزایش ماندگاری میهمانان نوروزی در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: این شهر دارای جایگاه گردشگری ارزشمندی است و باید نسبت به افزایش ماندگاری میهمانان نوروزی در آن اقدامات لازم انجام شود.

لزوم افزایش ماندگاری میهمانان نوروزی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی بعد از ظهر امروز در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان پایه، مبنا و اساس امور است و شخصی که وارد آموزش و پرورش می‌شود، می‌تواند به‌عنوان یک نسل اثرگذار در این حوزه باشد.

فرماندار شهرستان کنگان به اهداف شورای آموزش و پرورش و لزوم تحقق بخشیدن به آن اهداف پرداخت و افزود: اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش امری لازم است.

تبرکی تصریح کرد: برای تحقق اهداف شورای آموزش و پرورش باید اهداف یکساله این شورا تدوین شود و در این امر نقاط ضعف اهداف سال گذشته نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی از متولیان شورای آموزش و پرورش خواست نگاه خود را به سوی رشد و توسعه اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت متمرکز کنند چرا که حوزه آموزش و پرورش یک حوزه حساس و مهم است و باید سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری کلان در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار کنگان همچنین در زمینه تسهیلات سفر نوروزی از اعضاء ستاد خواست با استقبال خوب و برخورد مناسب و با فراهم کردن امکانات و تجهیزات، یک اقامت خوبی برای میهمانان فراهم کنند.

تبرکی ابراز داشت: کنگان دارای جایگاه گردشگری ارزشمندی است و باید نسبت به افزایش ماندگاری میهمانان نوروزی در این شهر اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: از مردم نیز انتظار داریم برخورد خوبی با میهمانان داشته باشند و از اصناف و بازاریان می‌خواهیم انصاف را رعایت کنند و بهترین و باکیفیت‌ترین اجناس را در اختیار شهروندان و میهمانان قرار دهند.

انتهای پیام/2451/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول