اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان مطرح کرد

همدان در هر شب میزبان 14 هزار مسافر نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود در ایام نوروز آماده پذیرش 14 هزار مسافر در هر شب در همدان هستیم.

همدان در هر شب میزبان 14 هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان همدان 14 کمیته ستاد تسهیلات نوروزی را تشکیل داده است، اظهار داشت: مهمترین موضوع ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اسکان مسافرین نوروزی است و کمیته اسکان علاوه بر هتل‌ها و میهمان سراهای سطح شهرستان بیش از 150 مدرسه را پذیرش مسافران نوروزی تجهیز کرده‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان همدان بیش از یک هزار و 400 کلاس درس، سالن‌های ورزشی و محل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

فرماندار همدان در ادامه با اشاره اینکه لکه‌گیری خیابان‌ها در همدان انجام شده افزود: برای جذب مسافران بیشتر سیمای شهر همدان را از طریق گل‌کاری و نقاشی دیواری زیباسازی کردیم.

وی اضافه کرد: در سطح شهرستان همه ادارات خدمات‌رسان در ایام نوروز به صورت کشیکی فعالیت می‌کنند و در مکان‌های دیدنی بازارچه محلی با عرضه سوغات همدان برای معرفی آن برپاست.

قهرمانی‌مطلق در ادامه تصریح کرد: در ایام نوروز بیمارستان‌ها، داروخانه‌های شبانه‌روزی، شرکت‌های بیمه، بانک‌ها و عابربانک‌ها همه تمهیدات برای پذیرایی از مسافران اندیشیده شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی برای حفظ امنیت خانواده‌های همدانی که به مسافرت می‌روند نیروی انتظامی گشت‌های پیاده و سواره را در محلات انجام می‌دهند.

فرماندار همدان در ادامه با بیان اینکه با پلیس راهور هماهنگی شده که در برخورد با مسافران دقت بیشتری کنند یادآور شد: با توجه به اینکه همدان از نظر پارکینگ در سطح شهر در مضیقه است هماهنگی شده اگر خودروی مسافری در اطراف میادین و اماکن گردشگری پارک کرد جریمه اعمال نشود و همکاری لازم برای پذیرایی از مسافران انجام شود.

وی بیان داشت: با ادارات هماهنگ شده هر کدام از آنها که در مسیر اماکن گردشگری هستند از حیاط آنها برای پارکینگ مسافران نوروزی استفاده شود.

قهرمانی‌مطلق در پایان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 2 میلیون نفر مسافر در ایام نوروز به همدان سفر کنند گفت: یکی از اقداماتی که انجام دادیم این است که مدت ماندگاری مسافران در همدان را افزایش دهیم که این موضوع دستاوردهای زیادی برای همشهریان به خصوص کسبه خواهد داشت.

انتهای پیام/89019/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول