اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین بار

سامانه راهنمای مسافران نوروزی در البرز فعال شد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از فعال شدن سامانه راهنمای مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

سامانه راهنمای مسافران نوروزی در البرز فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سعید صفری ظهر امروز در حاشیه مراسم اهدای گل به مسافران نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانه 137 خدمات به مسافران نوروزی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا مسافران نوروزی در این استان می‌توانند با تماس با سامانه 137 با مراکز گردشگری در استان آشنا شده و برای بازدید و گردش به این مراکز مراجعه کنند.

این مسئول با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در استان البرز راه‌اندازی شده است، افزود: این طرح از امروز آغاز شده و تا 13 فروردین ادامه دارد.

به گفته صفری سامانه 137 علاوه بر گرفتن انتقادات و پیشنهادت و نظرات مردم در مورد شهرداری در ایام تعطیلات به معرفی مراکز گردشگری نیز خواهد پرداخت و این گونه به مسافران و مردم در این استان خدمات ارائه خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات و همکاری‌های اساسی که مسافران و مردم در ایام تعطیلات نوروزی در این استان باید انجام دهند، حفظ پاکیزگی محیط شهری و همچنین استفاده مطلوب از باغات و فضاهای سبز است.

انتهای پیام/2302/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول