اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خواستار شد

تدوین زندگی‌نامه میرزا کوچک جنگلی در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان خواستار تدوین زندگی‌نامه مشخصی از میرزا کوچک جنگلی در استان شد.

تدوین زندگی‌نامه میرزا کوچک جنگلی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا در جلسه بررسی ایجاد ساختار دبیرخانه و بنیاد میرزا کوچک جنگلی در گیلان اظهار کرد: میرزا کوچک جنگلی نقطه مشعشعی برای گیلان است.

وی خلوص میرزا کوچک جنگلی را ویژه خواند و افزود: گیلان تنها استانی است که توسط میرزا کوچک جنگلی جمهوری مینیاتوری اسلامی را تشکیل داد.

هاشم‌نیا با تاکید بر ایجاد ساختار دبیرخانه دائمی و کنگره میرزا کوچک جنگلی در گیلان، بیان کرد: برنامه‌های محتوایی کنگره میرزا کوچک جنگلی باید مورد توجه قرار گیرد و سازماندهی شود.

استاندار گیلان سازماندهی خوب، منظم و قوی مناسب با اهداف را اثرگذار خواند و تصریح کرد: مکان‌یابی نماد میرزا کوچک جنگلی باید در استان مشخص شده و کلنگ احداث آن سریع‌تر به زمین زده شود.

وی احداث نماد مذکور را محلی برای دسترسی به مسائل فرهنگی میرزا کوچک جنگلی عنوان کرد و یادآور شد: احداث نماد میرزا کوچک جنگلی نیازمند گروه فنی قوی است.

هاشم‌نیا احداث نماد میرزا کوچک جنگلی در منظر مسافران ورودی به رشت را مؤثر دانست و اظهار کرد: یکی از میدان‌ها و پارک‌های این شهر را می‌توان به جانمایی نماد میرزا کوچک جنگلی اختصاص داد.

استاندار گیلان خواستار تدوین زندگی‌نامه مشخصی از میرزا کوچک جنگلی شد و تصریح کرد: تدوین زندگی‌نامه میرزا کوچک جنگلی نیازمند برگزاری جلسه‌های ملی است.

*پیش‌نویس اساسنامه بنیاد میرزا کوچک جنگلی تهیه شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور از تهیه پیش‌نویس اساسنامه بنیاد میرزا کوچک جنگلی خبر داد و گفت: دبیرخانه دائمی میرزا کوچک جنگلی در گیلان تشکیل شده است.

حمید حاذق‌نیکرو به برگزاری کنگره ملی میرزا کوچک جنگلی در 11 آذر سال جاری در گیلان اشاره کرد و افزود: کنگره مذکور آغازگر مطلع فرهنگی در استان بوده که به طور جهادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه انجام امور بزرگ نیازمند اراده پولادین مردان بزرگ است، تصریح کرد: گام‌های نخست فعالیت بزرگ فرهنگی با برگزاری کنگره ملی میرزا کوچک جنگلی در گیلان برداشته شده است.

حاذق‌نیکرو ایجاد کمیته‌های عملی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، پشتیبانی و مالی، جمع‌آوری و مستندات و همچنین اطلاع‌رسانی و تبلیغات را از جمله مواردی عنوان کرد که در پیش‌نویس اساسنامه میرزا کوچک جنگلی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/84001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول