اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

شاخصه خدمت در قم ارتقا یابد/ساختمان‌های اداری آماده میزبانی از زائران

خبرگزاری فارس: فرماندار قم با اشاره به اینکه شاخصه خدمت در قم باید ارتقا یابد، تصریح کرد: 55 ساختمان اداری دستگاه‌های اجرایی استان به طور کامل آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند.

شاخصه خدمت در قم ارتقا یابد/ساختمان‌های اداری آماده میزبانی از زائران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسماعیل زارعی کوشا عصر امروز در جلسه ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان با اشاره به اینکه نوکری کریمه اهل بیت(ع) افتخار است، اظهار کرد: امسال با اهتمام مسئولان استانی خدمات متفاوت و ویژه‌ای را به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) ارائه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه خدمات امسال باید مبنایی برای خدمات آینده باشد، تصریح کرد: تشکیل معاونت امور زائران در استانداری اقدام مبارکی بود که به فال نیک می‌گیریم و این امر موجب شد تا یکپارچگی را در مجموعه ستاد تسهیلات زائرین شاهد باشیم.

فرماندار قم با اشاره به اینکه شاخصه خدمت را در قم باید ارتقا دهیم، اضافه کرد: خوشبختانه ساختار ستاد تسهیلات زائرین فعال شده است و برنامه ریزی نیروهای انسانی طبق ساعت کاری انجام می‌شود.

زارعی کوشا با تاکید بر اینکه 55 ساختمان اداری دستگاه‌های اجرایی استان به طور کامل آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند، تصریح کرد: از ظرفیت ادارات استان به ویژه برای استفاده از نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: بنرهای متحدالشکلی نصب شده است که مسافران سردرگم نباشند و به سهولت مقصد خود را پیدا کنند.

فرماندار قم ادامه داد: بانک‌ها و خودپردازها در ایام نوروز فعال خواهند بود تا مردم برای دریافت پول دچار مشکل نباشند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه مشکلات مختلفی در هسته مرکزی شهر قم قابل مشاهده است افزود: وجود مراکز اقامتی غیرمجاز، فعالیت مراکز عرضه مواد غذایی به صورت غیربهداشتی و ترافیک از جمله این مشکلات است.

وی از تشکیل شش کمیته برای بررسی مشکلات هسته مرکزی شهر قم خبر داد و گفت: این کمیته‌ها شامل ساماندهی واحدهای اقامتی، ساماندهی حمل و نقل و ترافیک، امنیت، ساماندهی واحدهای صنفی و تجاری، بهسازی فنی و شهری و کمیته فرهنگی هستند.

فرماندار قم در پایان با اشاره به اینکه مشکل پارکینگ موتورسواران اطراف حرم حضرت معصومه(س) حل شده است، تصریح کرد: اکثر مشکلات هسته مرکزی شهر در اسفندماه با توجه به افزایش نظارت و بازرسی‌ها حل شد.

انتهای پیام/78008/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول