اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جابه‌جایی گردشگران نوروزی صورت گرفت

راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: اتوبوس‌های گردشگری در تعطیلات نوروز سال 92 در شهرهای مختلف استان، گردشگران را به محل جاذبه‌های تاریخی‌آذربایجان شرقی می‌برند.

راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی افزود: اتوبوس‌های گردشگری استان مانند روال سال‌های گذشته برای تسهیل جابه‌جایی و عبور و مرور گردشگران در بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: مانند سال‌های قبل، پیش‌بینی فعالیت تعداد قابل توجهی اتوبوس گردشگری برای انتقال به نقاط مهم گردشگری شهرستان‌های استان انجام شده تا مسافران بتوانند ضمن بازدید از آثار، بناها و جاذبه‌های هر شهر، بر غنای سفر خود نیز بیافزایند.

محمدی ادامه داد: طرح اتوبوس‌های گردشگری با همکاری شهرداری‌های شهرهای مختلف آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود که در برنامه از پیش‌تعیین شده، علاقمندان ضمن بازدید از آثار مناطق مختلف توضیحات و راهنمایی‌های لازم را نیز در این زمینه دریافت می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: به جز شهر تبریز، شهرهای مراغه، مرند، میانه، جلفا و بناب نیز از اتوبوس‌های گردشگری استفاده می‌کنند.

محمدی با تاکید بر اینکه حجم بالای سفر به استان در سال‌های گذشته توجه به ارائه اطلاعات درست و هدایت مسافران در مسیرهای مناسب گردشگری را بیش از پیش برای فعالان و مسئولان ستاد تسهیلات سفر استان ضروری کرده است، اقداماتی نظیر راه‌اندازی و بهبود عملکرد اتوبوس‌های گردشگری را در این راستا عنوان کرد.

وی همچنین کیوسک‌های "از من بپرسید" و راهنمایان موتورسوار را در کنار کیوسک‌های متعدد اطلاع‌رسانی گردشگری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اطلاع‌رسانی صحیح به گردشگران ورودی به آذربایجان‌شرقی خواند.

انتهای پیام/60001/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول