اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز:

دو اتوبوس اورژانس در ایام نوروز در کرج فعال شد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: به منظور ارائه خدمات به مردم و حادثه‌دیدگان، دو اتوبوس اورژانس در ایام تعطیلات نوروز در استان البرز فعال شده است.

دو اتوبوس اورژانس در ایام نوروز در کرج فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور ظهر امروز در مراسم اهدای گل به مسافران نوروزی که در ترمینال شهید کلانتری کرج برگزار شد در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون یک دستگاه اتوبوس اورژانس با قابلیت 15 تخت در این استان خریداری شده است که با تمهیدات اندیشیده شده تا قبل از پایان سال دومین دستگاه اتوبوس اورژانس نیز خریداری خواهد شد.

وی ادامه داد: این اتوبوس‌های اورژانس در اتوبان کرج تهران و کرج قزوین مستقر خواهند شد. در این اتوبوس‌های اورژانس تمامی امکانات و تجهیزات پزشکی و فعالیت‌های کلینیکی تدارک دیده شده است که در صورت رخ دادن حوادث و یا نیاز مسافران و مردم به خدمات درمانی در جاد‌ه‌های ذکر شده می‌توانند به این اتوبوس‌ها مراجعه کنند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود از ایجاد دو جایگاه سوخت و بانک‌های خودپرداز در این جاده‌ها خبر داد و گفت: ارائه امکانات به مسافران نوروزی از مهم‌ترین اقداماتی است که در کمیته‌های تسهیلات نوروزی به آن توجه ویژه و اساسی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده امور عمرانی استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به ایجاد پایگاه‌های انتقال خون در برخی از مسیرهای این استان اشاره کرد و گفت: شهروندانی که تمایل به اهدای خون هستند می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

حدادپور خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی همچنین مراکز مهم همچون بیمارستان‌ها و بانک‌ها به صورت کشیک به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

*استان البرز با کمبود زیرساخت‌های گردشگری مواجه است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه استان البرز در بخش زیرساخت‌های گردشگری با مشکلات و کمبودهای فراوانی رو‌به‌رو است افزود: با وجود اینکه استان البرز دارای مراکز گردشگری فراوانی است و یکی از 10جاده زیبای جهان در این استان وجود دارد اما متأسفانه البرز در بحث زیرساخت‌های گردشگری با مشکلات و فقر مواجه است.

حدادپور تصریح کرد: یکی از عواملی که سبب شده است تا این استان در بحث معرفی مراکز گردشگری به صورت جدی وارد نشود، کمبود زیرساخت‌های گردشگری است.

حدادپور گفت: اگر بخواهیم مراکز گردشگری و تفریحی در این استان را معرفی نماییم به طور قطع با انبوهی از گردشگران مواجه خواهیم بود که به دلیل فقر زیرساخت‌های گردشگری با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی در ادامه همچنین از فعال شدن تورهای گردشگری از دوم فروردین ماه در این استان خبر داد و گفت: این تورهای گردشگری از دوم تا 7 فروردین فعال خواهد بود. در این راستا 10 تور با 9 مقصد تعریف شده آماده شده است.

انتهای پیام/23002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول