اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال 92

تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور مشهد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور مشهد در آستانه سال 92 برای برطرف کردن گره ترافیکی به بهره‌برداری رسید.

تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور مشهد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور مشهد به طول پنج کیلومتر از حدفاصل عباسپور تا تقاطع غدیر و با هزینه 470 میلیارد ریال از سال 89 آغاز و در آستانه سال جدید به بهره‌برداری رسید.

سید محمد پژمان، شهردار مشهد در مراسم افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح شهید عباسپور آخرین حلقه ترافیکی بود که ارتباط شرقی و غربی را برقرار و علاوه بر برطرف کردن ترافیک، رفت و آمد مردم منطقه را ایمن می‌کند.

وی افزود: برای این پروژه پنج کیلومتر باند اصلی، چهار دوربرگردان غیرهمسطح روگذر، یک دوربرگردان غیرهمسطح زیرگذر و یک تقاطع اصلی تعریف و طراحی شده است.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین مزایای این پروژه در کنار کاهش ترافیک، کوتاه کردن مسیرها است که رانندگان می‌توانند از میدان غدیر تا نمایشگاه و بالعکس را بدون توقف طی کنند و در کنار این امر با احداث روگذر و زیرگذرهای مختلف فاصله‌های چند کیلومتری دورزدن‌ها نیز کاهش می‌یابد.

پژمان یادآور شد: حدود 28 ماه طول کشید تا تمام بخش‌های این پروژه به مرحله افتتاح برسد و با فعالیت شبانه‌روزی در ماه‌های پایانی سال توانستیم این پروژه را به عنوان عیدی به مردم شهر در آستانه نوروز هدیه کنیم.

پژمان با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید گمنام گفت: این پروژه مشکلات اجرایی در بحث تملک دارد اما با توافق انجام شده با شرکت نفت، مقرر شده تا ظرف 15 روز آینده زمین‌ها و ساختمان‌ها برای احداث این پروژه در اختیار شهرداری قرار گیرد و بتوانیم تا پنج ماه آینده این پروژه را نیز به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/70022/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول