اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید دشتستان تاکید کرد

فرهنگ بسیجی از مهم‌ترین رموز موفقیت مسئولان

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید دشتستان فرهنگ بسیجی را یکی از مهم‌ترین رموز موفقیت مسئولان دانست و گفت: فرهنگ بسیجی کلید موفقیت تمامی مسئولان است و ایشان می‌توانند با تمسک به این سرمایه ارزشمند مشکلات جامعه را مرتفع کنند.

فرهنگ بسیجی از مهم‌ترین رموز موفقیت مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان پتانسیل و ظرفیت‌های بالایی برای توسعه دارد و باید تمامی این استعدادها را شکوفا کنیم.

فرماندار جدید دشتستان خاطر نشان کرد: به‌عنوان یک دشتستانی شناختی کامل نسبت به مسائل و مشکلات و توانمندی‌های شهرستان دارم و با برنامه‌ریزی دقیق و مدون و با همکاری تمامی مسئولان و مدیران اجرایی برای رفع مشکلات تلاش می‌کنم.

خرمی بیان داشت: تحرک در جامعه یکی از مهم‌ترین اهدافی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید به آن دست یابیم و حضور فعال و برنامه‌ریزی دقیق مسئولان در این زمینه مؤثر است.

وی افزود: توجه به منویات رهبری از اصولی است که تمامی مسئولان اجرایی باید به صورت عملی به آن توجه داشته باشند و فرمایشات رهبری باید نصب‌العین مسئولان باشد.

خرمی گفت: امروز اتحاد،‌ انسجام و همدلی مسئولان مهم‌ترین نیاز کشور است و رهبر معظم انقلاب اسلامی تذکرات زیادی در این زمینه مطرح کرده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان اظهار داشت: مسئولیت فرصت مغتنمی است که در جامعه اسلامی به افراد سپرده می‌شود.

احمد عالی رفع مشکلات مردمی را مهم‌ترین اولویت جامعه دانست و خاطر نشان کرد: شناسایی مشکلات مردمی و تلاش در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم مهم‌ترین اولویتی است که مدیران اجرایی زمان پذیرش امانتی بزرگ چون مسئولیت برای رسیدن به آن تلاش کنند.

عالی بیان داشت: رضایت مردم باید اساسی‌ترین هدف و اولویت مسئولان باشد، چراکه رضایت مردمی مهم‌ترین سرمایه‌ای است که می‌توانیم در دوران مسئولیت به آن دست یابیم و قطعا رضایت مردم رضایت الهی را به دنبال خواهد داشت.

وی فرهنگ بسیجی را یکی از مهم‌ترین رموز موفقیت مسئولان دانست و اضافه کرد: فرهنگ بسیجی کلید موفقیت تمامی مسئولان است و ایشان می‌توانند با تمسک به این سرمایه ارزشمند تمامی مشکلات جامعه را به نحو احسن مرتفع کنند.

انتهای پیام/2452/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول