اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای موفقیت‌آمیز رزمایش الی بیت‌المقدس

فرمانده سپاه ثارالله از بسیجیان کرمان قدردانی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی از حضور بسیجیان در رزمایش الی بیت‌المقدس قدردانی کرد.

فرمانده سپاه ثارالله از بسیجیان کرمان قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان، در پیام فرمانده سپاه ثارالله کرمان به مناسبت رزمایش الی‌ بیت‌المقدس آمده است: حماسه حضور بی‌بدیل 25 هزار بسیجی دریادل و غیور دیار کریمان در رزمایش بزرگ و غرورآفرین الی بیت‌المقدس در حقیت بیعت ولایی با آرمان‌های شهدای والامقام و فرمانده معظم کل قوا بود.

در این پیام تصریح شده است: این رزمایش نمایش اقتدار رزمندگان دلیر و مؤمن سراسر استان کرمان برگ زرین دیگری بر جریده و تارک تلخ سراسر ایثار و فداکاری رزمندگان و بسیجیان ثاراللهی کرمان بود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در این پیام عنوان کرده است: این جانب حضور تمام رزمندگان، دلاورمردان و شیرزنان بسیجی و جان بر کف ولایت را در این اجتماع و رزمایش بزرگ برج نهاده و با عرض خداقوت و خسته نباشید از حسن تعهد، انضباط و متانت شما تقدیر می‌کنم.

سردار روح‌الله نوری افزوده است: بر خویش فرض می‌دانم از لبیک بی‌شائبه شما بسیجیان مخلص به اجابت دعوت فرماندهان دلسوز و زحمتکش سپاه اسلام و افتخار حضور در رزمایش الی بیت‌المقدس استان کرمان تشکر و سپاسگزاری کنم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در ادامه این پیام عنوان کرده است: از درگاه قدس احدیت در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت و ولایت حضرت امام خامنه‌ای سعادت، سلامت، توفیقات روزافزون بسیجیان را خواستارم.

انتهای پیام/2446/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول