اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه مازندران

سومین نشست حلقه‌های صالحین بسیج اساتید مازندران برگزار شد

خبرگزاری فارس: سومین نشست سرحلقه‌های صالحین بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد.

سومین نشست حلقه‌های صالحین بسیج اساتید مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سومین نشست سرحلقه‌های صالحین بسیج اساتید دانشگاه‌های استان مازندران پیش از ظهر امروز در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران برگزار شد.

در این نشست مسئولان سرحلقه‌های صالحین و مسئولان کانون‌های بسیج اساتید به بررسی چگونگی تقویت حلقه‌های معرفتی صالحین و ارتقاء جایگاه آن در میان دانشگاه‌ها پرداخته و نقش آن را در این برهه حساس زمانی گوشزد کردند.

احمد احمدپور مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران در این نشست از نقش وی‍‍ژه سرحلقه صالحین در میان فرماندهان جنگ نرم در هدایت افسران جوان جنگ نرم (دانشجویان) سخن گفت و افزود: با توجه به انتخابات پیش رو جامعه در وضعیت حساسی قرار دارد و نقش بسیج اساتید در این وضعیت حساس باید پررنگ‌تر شود.

در ادامه نورزاد نبوی مسئول بسیج اساتید استان مازندران در سخنانی با اشاره به اینکه تاکنون در دانشگاه‌های استان مازندران نزدیک به 60 حلقه معرفتی و بصیرتی صالحین شکل گرفته است، افزود: انتظار می‌رود با توجه به تعداد اعضای بسیج اساتید این تعداد به 100 حلقه تا سه ماه اول سال 1392 افزایش یابد.

وی افزود: هدف از شکل‌گیری حلقه‌های صالحین افزایش همبستگی و وحدت میان اساتید ارزشی و مومن و ارتقاء معرفت، بصیرت، مدیریت علمی، معنوی و اخلاقی دانشجویان است که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.

در ادامه مرتضی علویان عضو بسیج اساتید استان مازندران ضمن بیان جایگاه و اهمیت حلقه‌های صالحین در میان اساتید گفت: با توجه به سخنان استراتژیست‌های غربی پیرامون انقلاب اسلامی که باید از درون و بیرون به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخت باید به اهمیت افزایش بصیرت در میان نخبگان و اساتید و دانشجویان توجه ویژه داشت.

وی افزود: حرکت از مسیر ولایت و تقدم و تاخر نداشتن از ولایت به عنوان یک جریان ناب و اصیل اسلامی باید سرلوحه امور قرار گرفته و در آن مسیر گام برداشت.

حبیب‌الله حلیمی عضو بسیج اساتید استان مازندران نیز در پایان جلسه به مباحث تربیتی و نقش آن در میان اساتید و دانشجویان پرداخت و از اهمیت آن در میان اعضای خانواده اساتید و همچنین برقراری ارتباط میان اساتید و دانشجویان تاکید کرد.

انتهای پیام/86024/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول