اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باز هم جنجال در فوتبال

مجمع عمومی فوتبال اردبیل همراه با درگیری و تنش

خبرگزاری فارس: مجمع عمومی هیئت فوتبال استان اردبیل در حالی برگزار شد که همچنان سایه شوم اختلاف و دو دستگی بین ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اردبیل سنگینی کرده و آرامش را از فوتبال دور کرده است.

مجمع عمومی فوتبال اردبیل همراه با درگیری و تنش

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مجمع عمومی سالانه هیئت فوتبال استان اردبیل که صبح امروز برگزار شد بعد از حدود 2.5 ساعت طرح مباحث مختلف همراه با درگیری و تنش که بین ورزش و جوانان و هیئت فوتبال همراه بود طرح استیضاح رئیس هیئت فوتبال استان که در همین جلسه مطرح شده و قرار بود انجام شود با توصیه کفاشیان به آینده موکول شد.

این جلسه با صحبت‌های همراه با تنش و کنایه مدیرکل ورزش و جوانان آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان با قدر‌دانی از حضور اصفهانیان به عنوان عضو هیئت رئیسه هیئت فوتبال اعلام کرد: قرار بود جلسه با حضور کفاشیان آن هم به شکل مجمع فوق‌العاده برگزار شود اما با توافق در تهران این مجمع به شکل عمومی برگزار می‌شود که وجاهت قانونی ندارد.

احد پازاج گفت: ما از رئیس فدراسیون فوتبال خواسته‌ایم بر اساس ماده 29 تبصره دو مجمع فوق‌العاده را برگزار کند تا بحث استیضاح و برکناری رئیس هیئت فوتبال استان برطرف شود که در این بین وزارت ورزش و جوانان به عنوان حکم رفتار خواهد کرد.

وی افزود: ما دوست نداریم در این جلسه مباحثی خارج از بحث استیضاح صمد نوتاش رئیس هیئت مطرح شود و به همین دلیل امیدواریم هرچه سریعتر رای‌گیری در مورد استیضاح انجام شده و تکلیف مشخص شود.

این مسئول با رد ادعای رئیس هیئت فوتبال استان و اینکه امضای نامه برای استیضاح نوتاش جعلی بوده است، افزود: چنین چیزی صحت ندارد چرا که برای امضای جعل باید اسنادی مشخص شود.

این جلسه که همراه با طرح مباحث مختلف و بیان عملکرد رئیس فوتبال استان اردبیل بود و سایه سنگین دعوا و درگیری بر آن حاکم بود در نهایت با معوق ماندن استیضاح نوتاش تا حضور خود کفاشیان به اتمام رسید اما نکته جالب توجه در این جلسه مشورت چندین باره اصفهانیان و تماس تلفنی با کفاشیان بود که خارج از جلسه در تماس تلفنی مباحثی را مطرح کردند و در نهایت کفاشیان وعده داد در جلسه‌ای که با حضور خود او در اردبیل برگزار می‌شود تکلیف استیضاح مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان و همراهان او بعد از اتمام جلسه بدون نتیجه خاص قصد رفتن به بیرون را داشتند که با تعدادی از مسئولان هیئت فوتبال شهرستان‌ها درگیری لفظی پیدا کردند به طوری که تعدادی از مسئولان ورزش و جوانان از اعضای این مجمع خواستند به زور هم شده سالن را ترک و حتی چراغ‌های روشن جلسه را خاموش کرده و به نحوی از اعضا خواستند در مکان دیگری جلسه را ادامه دهند.

این سلسله درگیری‌ها در هیئت‌های فوتبال کشور در حالی رخ می‌دهد که انتقاد از کفاشیان همچنان بالاست به طوری که در این جلسه حتی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به دلیل انتقاد شدید از کفاشیان به خاطر مدیریت نامطلوب اعلام کرد اصفهانیان حق رای دادن در این مجمع را ندارد و باید کفاشیان خود در این جلسه حاضر می‌شد.

این جلسه پر تنش که می‌رفت حتی به درگیری فیزیکی نیز بینجامد با حفظ آرامش از سوی برخی از اعضا ختم به خیر شد اما آنچه مایه تاسف بود اینکه عقلای ورزش استان اردبیل مباحثی را در این جلسه مطرح کردند که جز شرمندگی اعضا و خود اصفهانیان به عنوان عضو هیئت رئیسه هیئت فوتبال چیزی به همراه نداشت.

جزئیات بیشتر این جلسه و مباحث مطرح شده متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/62001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول