اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع قمی تیم فوتبال صبا:

اعتماد به فوتبالیست‌های قمی در صبا افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: مدافع قمی تیم فوتبال صبا اعتماد کادر فنی این تیم نسبت به فوتبالیست‌های قمی را ارزشمند و عامل افزایش انگیزه جوانان قمی و هواداران صبا دانست.

اعتماد به فوتبالیست‌های قمی در صبا افزایش یافته است

سیدمجتبی مبینی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بیان این سخن به دلیل اینکه در ترکیب اصلی تیم صبا حضور داریم نیست، چرا که چون محمد عرب خراسانی، محسن کرمی، محمدرضا وفایی، سید مهدی حسینی و داود بهادری نیز دیگر نفراتی هستند که کادر فنی تیم بزرگسالان صبا به آنها اعتماد دارد و آنها در این فصل در کنار تیم بوده‌اند.

وی فوتبالیست‌های قمی را بازیکنانی مستعد و توانمند دانست و عنوان داشت: تیم امید صبای قم با اتکا به توانمندی و استعداد فوتبالیست‌های قمی توانست در لیگ دسته اول قهرمان شده و به لیگ برتر راه یابد و در لیگ برتر بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد.

مدافع تیم فوتبال صبای قم در ادامه به دیدار این هفته تیمش با آلومینیوم هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: برای پیروزی مقابل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با جان و دل بازی می‌کنیم تا موقعیت تیم در جدول رده‌بندی بهبود یابد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم کسب سه امتیاز از دیدار با آلومینیوم هرمزگان تصریح کرد: یقینا بازی سختی داریم، زیرا آلومینیوم هرمزگان در وضعیت فعلی جدول رده‌بندی به دنبال فرار از سقوط است و قطعا برابر ما تیم خطرناکی است و بازی در مقابل این تیم شرایط خاصی نسبت به سایر بازی‌ها دارد.

مبینی‌پور عنوان کرد: شک نکنید که تمام بازیکنان تیم صبای قم برای آلومینیوم هرمزگان احترام خاصی قائل هستند ولی به خاطر بهبود جایگاه تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، باید دیدار عصر یکشنبه با آلومینیوم هرمزگان را با برد پشت سر بگذاریم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در میدان مسابقه با آلومینیوم هرمزگان با انگیزه‌تر از همیشه و با میل فراوان به کسب پیروزی و سه امتیاز قصد داریم بهترین بازی خود را مقابل این تیم ارائه کرده و برای موفقیت تیم صبا تلاش ‌کنیم.

وی همچنین یادآور شد: کادر فنی ما نسبت به نوع بازی و تک تک نفرات تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان شناخت دارند و با تمرینات خوب و تاکتیک‌هایی که ویژه این بازی پشت سر گذاشته‌ایم می‌خواهیم به سه امتیاز بازی دست یابیم.

مبینی‌پور تصریح کرد: همه می‌دانند که هم صبای قم و هم آلومینیوم هرمزگان برای برد بازی خواهند کرد و به این ترتیب تماشاگران شاهد بازی زیبایی خواهند بود. صبا در دیدار با سپاهان اصفهان نیز خوب بازی کرد و بازیکنان فقط روی صحنه‌های گل تیم سپاهان تمرکزشان را از دست دادند، با این حال برابر آلومینیوم هرمزگان فقط برای برد بازی می‌کنیم و به دنبال حداقل امتیاز نیستیم.

تیم‌های صبای قم و آلومینیوم هرمزگان از ساعت 16 یکشنبه 27 اسفند در ورزشگاه یادگار امام قم با یکدیگر دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول