اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس باغ موزه همدان:

درآمد امسال باغ موزه همدان 65 میلیون تومان بوده است / هزینه نگهداری سالانه 760 میلیون تومان

خبرگزاری فارس: رئیس باغ موزه همدان با بیان اینکه هزینه نگهداری باغ موزه همدان سالانه 760 میلیون تومان است، گفت: با این وجود، درآمد امسال باغ موزه همدان تنها 65 میلیون تومان بوده است.

درآمد امسال باغ موزه همدان 65 میلیون تومان بوده است / هزینه نگهداری سالانه 760 میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خلیل الهی‌تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره روند اجرایی باغ موزه دفاع مقدس همدان به افتتاح آن در سال 84 اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه شامل شش فاز است که چهار فاز آن هم‌زمان با کنگره شهدا در همدان افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه فاز پنج و شش این پروژه نیز در برنامه است، افزود: فاز پنجم این باغ موزه در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز ششم نیز در مرحله طراحی و مطالعات اولیه است اما به دلیل نبود اعتبارات متوقف شده و فاز پنجم نیز گام به گام در حال اجرا است.

رئیس باغ موزه دفاع مقدس همدان به دغدغه بهره‌وری باغ موزه اشاره و خاطرنشان کرد: در صدد هستیم از ظرفیت ایجاد شده در این باغ موزه به بهترین شکل استفاده کرده و این مکان را به مرکز فرهنگی تبدیل کنیم به نحوی که بخش موزه قسمتی از این مرکز فرهنگی شود.

وی بر لزوم توجه واقفان و خیران خیراندیش به وقف در زمینه دفاع مقدس و مباحث فرهنگی این مهم در باغ موزه دفاع مقدس همدان صحه گذاشت.

الهی‌تبار در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام شده در زمینه باغ موزه دفاع مقدس همدان طی سال جاری اشاره کرد و افزود: ایجاد فضای پاسگاهی که منعکس کننده نقش نیروی انتظامی و یگان‌های شهربانی است خردادماه امسال کلید خورد و در حال حاضر پیشرفت 80 درصدی دارد.

وی افتتاح غرفه نقش رزمندگان همدان، ایجاد آسایشگاه جدید سربازان در باغ موزه دفاع مقدس و ایجاد سردیس اولین شهید روحانی در فضای پارک باغ موزه را از دیگر اقدامات اجرایی امسال عنوان کرد.

رئیس باغ موزه دفاع مقدس همدان با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته اقشار مختلف از این باغ موزه نیز تصریح کرد: امسال 11 هزار و 61 نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کرده‌اند که در مقایسه با سال 90 رشد 20 درصدی داشته است.

به گفته وی، 25 هزار و 801 نفر از بازدیدکنندگان قیمت تمام شده بلیط را پرداخت کرده و 3 هزار و 880 نفر نیز نصف بهای بلیط را پرداخته و 42 هزار و 749 نفر نیز تخفیف 30 درصدی بلیط داشته‌اند.

الهی‌تبار با اشاره به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس در نوروز نیز گفت: امسال فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی دفاع مقدس و غرفه عرضه مواد غذایی نیز برای رفاه حال گردشگران نوروزی در باغ موزه همدان ایجاد شده است.

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه هزینه نگهداری سالانه باغ موزه دفاع مقدس همدان 760 میلیون تومان است، گفت: امسال درآمد باغ موزه همدان 65 میلیون تومان بوده که واقعاً جوابگو نیست و باید گفت پس از افتتاح این پروژه حمایت‌ها کمرنگ شده است.

انتهای پیام/89004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول