اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان:

پروژه پیست دوچرخه‌سواری همدان تعطیل شده است

خبرگزاری فارس: رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان با اشاره به وضعیت پروژه پیست دوچرخه‌سواری همدان اظهار داشت: روند اجرایی این پروژه به خاطر مسائل مالی به طور کامل تعطیل شده است.

پروژه پیست دوچرخه‌سواری همدان تعطیل شده است

علیرضا شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از زمان آغاز ریاست خسرو قمری بر هیئت دوچرخه‌سواری کارها با روال خوبی در حال انجام است، درباره عملکرد هیئت در ماه‌های گذشته اظهار کرد: عملکرد هیئت دوچرخه‌سواری همه ساله برگ‌زرین هیئت‌های همدان بوده است.

وی با بیان اینکه هیئت دوچرخه‌سواری همدان امسال در مسابقات قهرمانی کوهستان سه کاپ گرفته است، ادامه داد: در این مسابقات جوانان کراس کانتری دوم و در رشته دانهیل اول شدند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان با اشاره به اینکه بزرگسالان دانهیل به مقام سوم رسیدند، ادامه داد: البته بزرگسالان کراس کانتری در این لیگ زیاد موفق نبودند و رتبه ششم را از آن خود کردند.

به گفته وی همدان در لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده و پیست رتبه ششم را به دست آورد که قبلا ًدر رده‌های یازدهم و دوازدهم قرار داشت.

شمسی‌پور افزود: در لیگ بانوان در بخش جوانان رتبه دوم و در بخش بزرگسالان نیز رتبه سوم را کسب کردیم که فعلاً فقط 2 مرحله از این لیگ برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مسابقات کم شده است، تأکید کرد: 2 ماه گذشته را بیشتر روی همایش‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌ایم به‌طوری که مسابقات دوچرخه‌سواری مختلفی در همایش‌های متعددی چون روز دانش‌آموز، هفته بسیج، هفته تربیت بدنی، هفته کرامت، هفته استاندارد و یادواره شهدای فرهنگی در همدان برگزار شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان اظهار داشت: امیدواریم که استان به منظور برگزاری مسابقات جشنواره زمستانی در بهمن ماه آماده شود که در این زمینه هیئت دوچرخه‌سواری نیز حضوری چشمگیر خواهد داشت.

وی درباره مسائل مالی هیئت دوچرخه‌سواری ضمن اینکه مشکل مالی را مربوط به تمام رشته‌های ورزشی خواند، گفت: ما نیز در این زمینه با مشکلاتی مواجه بودیم اما با تلاش مسئولان حس سختی این مسائل برای ما کمتر بوده به طوری که در تمام مسابقات شرکت کرده‌ایم.

شمسی‌پور در ادامه سخنانش گفت: اگر فدراسیون بخواهد امسال رعایت حق و عدالت را داشته باشد، ما در ارزیابی‌ هیئت‌ها رتبه نخست را به دست می‌آوریم چون در تمام مسابقات اعم از بانوان، جوانان و بزرگسالان کراس کانتری، جوانان و بزرگسالان تریال عملکرد موفقی داشتیم و امسال نیز در بخش امید، بهنام آرین طلای مسابقات جاده را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: البته احتمال اینکه تبریزی‌ها رتبه نخست را به دست آورند بسیار است چون در فدراسیون و در کمیته‌های مختلف افراد زیاد و با نفوذی دارند، که در صورت این امر ما رتبه دوم را از آن خود می‌کنیم، هر چند باید رعایت عدالت در اولویت امور باشد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه به دلیل حمایت مسئولان استان در تمام مسابقات شرکت کردیم، افزود: هیئت‌های دوچرخه‌سواری استان‌های دیگر به خاطر مشکلات خود نتوانستند در خیلی از رشته‌ها شرکت کنند.

وی گفت: در مرحله اول لیگ برتر تنها چهار تیم از کشور شرکت کرده بودند و مرحله آخر که در کیش بود تنها هفت یا هشت تیم، که این مسئله تنها به خاطر مشکلات مالی بوده است.

شمسی‌پور اظهار داشت: همدان یک اعزامی به کیش داشت که نزدیک به 4 میلیون تومان هزینه شد که با این وضع اقتصاد و گرانی‌ها وضعیت سختی را تحمل کردیم.

وی درباره برگزاری مسابقات در کیش گفت: فدراسیون امسال کمی بی‌تدبیری و عجله کرد و مسابقات را در استان‌های جنوبی برگزار کردند که بعد مسافت زیادی داشتند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان افزود: اگر این مسابقات در استان‌های میانی برگزار می‌شد، از نظر صرف هزینه بهتر بود زیرا تیم‌ها با صرف یک هزینه معمولی به این مسابقات می‌رفتند.

وی در پاسخ به وضعیت پروژه پیست دوچرخه‌سواری همدان به خبرنگار فارس گفت: متأسفانه این پروژه در حال حاضر تعطیل است.

 شمسی‌پور اظهار داشت: کسی که در مزایده شرکت این پروژه تأیید شده بود، بخش کمی از کارها را انجام داد ولی بعد از مدتی به خاطر وضعیت سنگین گرانی‌ها قادر به ادامه کار نشد.

وی با بیان اینکه باید دوباره مزایده‌ای را برای پیمانکار این پروژه برگزار کنیم، ابراز کرد: من از تمام مدیران استان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان درخواست دارم که دنبال از سرگیری این پروژه باشند.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول