اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

حاشیه‌های امروز شایسته ورزش همدان نبود

خبرگزاری فارس: پس از حاشیه‌هایی که هنگام انتخابات هیئت دوچرخه‌سواری استان رخ داد، مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: برخوردی که امروز صورت گرفت در شأن ورزش استان نبود، اینها اجازه ندارند که به کسی بگویند چه کسی باشد یا نباشد.

حاشیه‌های امروز شایسته ورزش همدان نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سیدعبدی افتخاری در مجمع انتخابات هیئت دوچرخه سواری اظهار داشت: حضور آقای قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری که خود متولد استان همدان هستند و اشراف کامل به این استان دارند کار ما را برای برگزاری این مجمع راحت‌تر کرده و ایشان کاملاً از گذشته دوچرخه سواری استان آگاهی دارند.

وی افزود: آقای قمری در طی سال‌های مختلف در استان همدان و استان مرکزی بوده‌اند و الان هم در فدراسیون دوچرخه سواری شناخت خوبی از استان دارند و امیدواریم حضور ایشان در استان مایه خیر و برکت باشد و قطع به یقین این مجمع و انتخاب رئیس هیئت از این حاشیه‌ها کم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان درباره حضور یک کاندیدا برای هیئت دوچرخه سواری افزود: در طی هفته گذشته و چندین ماه گذشته مباحث و حاشیه‌هایی را درباره دوچرخه سواری داشتیم، آقای شمسی‌پور در طی مدتی که بنده در همدان هستم چندین بار خواستار استعفا بودند که بالاخره پذیرفتم اما گفتم چهار ساله خود را تمام کند.

وی اضافه کرد: پس از آن در روزنامه‌های کثیرالانتشار زمان مجمع اعلام شد و فراخوانی کردیم که هر که دوست دارد کاندیدای هیئت دوچرخه‌سواری شود، دوستانی هم علاقه‌مند حضور بودند.

افتخاری اضافه کرد: مجموعه دوچرخه سواری مانند کشتی و فوتبال نیست، این ورزش یک خانواده کوچک تقریباً 50 نفره است، جمع بیمه‌شدگان ما 225 نفر است.

وی گفت: اطلاع پیدا کردیم که تا روز آخر کسی کاندیدا نشده و رئیس فدراسیون از آقای شمسی‌‌پور خواستند جلو بیایند اما بعد از حضور ایشان به عنوان تنها فرد کاندیدا عده‌ای داد و هوار کرده و حاشیه سازی کردند، و ظاهراً حرف‌های مستندی هم نداشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با توصیه به شمسی پور خاطرنشان کرد: به ایشان توصیه می‌کنم دو سه کار انجام دهند، در چنین خانواده‌ای باید مدیریت بیشتری صورت گیرد، فضای نقد و انتقاد و پیشنهاد به وجود بیاورند و بگذارند کسانی که مدعی هستند اجازه ورود داشته باشند، ضمن اینکه رفتاری که امروز انجام گرفت بسیار بد بود.

وی تصریح کرد: کسی اجازه این را ندارد که بگوید چه کسی باشد یا نباشد، اگر فضای لااوبال‌گری به وجود بیاید اصلاً خوب نیست، حرمت و شأن اجتماعی افراد باید حفظ شود.

افتخاری یادآور شد: آقای شمسی‌پور از ظرفیت همه دوستان باید استفاده کند، همچنین برنامه‌های کاری هیئت را شفاف‌تر سازد، کادر هیئت را قوی‌تر کند و پیشکسوتان و بزرگان مورد احترام قرار گیرند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد در مجموعه مدیریتی منسجم‌تر برقرار شود.

انتهای پیام/2499/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول