اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نور خبر داد

آمادگی همه دستگاه‌های شهرستان نور برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نور از آمادگی همه دستگاه‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی در این شهر توریستی خبر داد.

آمادگی همه دستگاه‌های شهرستان نور برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی صبح امروز در آخرین جلسه ستاد تسهیلات سفر قبل از سال نو ابراز داشت: سفرهای نوروزی از هم اکنون آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 10 درصدی ورود مسافران به شهرستان باشیم.

وی افزود: ستاد تسهیلات سفر در فرمانداری مستقر است و اعضای این ستاد که مسئولان دستگاه‌های اداری، خدماتی و امدادی هستند از 28 اسفند تا 14 فروردین موظف به حضور در محل ستاد و پاسخگویی مراجعان برای رفع مشکلات احتمالی هستند.

معاون فرماندار نور تصریح کرد: آماده‌سازی فضای شهری، رنگ‌آمیزی و نظافت معابر و مبلمان شهری از مدت‌ها قبل آغاز شده و نیاز است در این روزهای پایانی بررسی‌های کامل انجام و نواقصات احتمالی رفع شود.

محمدی تاکید کرد: همه دستگاه‌های نظارتی، خدماتی، بیمارستانی، امنیتی با آمادگی کامل به منظور برقراری امنیت، روان‌سازی ترافیک، کنترل و نظارت بازار شب عید و ایام نوروز به ویژه در بحث ارزاق عمومی و موضوعات درمانی به استقبال نوروز و مسافران نوروزی می‌روند.

وی از بانک‌ها هم خواست تا با برقراری کشیک در ایام تعطیل نسبت به فعال‌سازی و رفع نقص احتمالی دستگاه‌های خودپرداز اقدام و این دستگاه‌ها را با گذاشتن اسکناس‌های مناسب آماده خدمات‌دهی به مسافران و شهروندان کنند.

روشنایی معابر، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از دیگر تاکیدات این مسئول در ستاد تسهیلات سفر شهرستان نور بود و در ادامه نیز از دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و تلفن خواست تا در آماده باش 100 درصد باشند.

به گزارش فارس، شهرستان نور در غرب استان مازندران با داشتن نقاط دیدنی، پارک‌ها، آبگرم لاویج، آبشار آب‌پری و سواحل زیبا و امامزاده‌ها و ده‌ها نقاط دیدنی در شهر و روستا و بخش بلده و نیز مسیر اصلی رفت و برگشت زائران ثامن الحجج هر ساله در ایام تعطیل و نوروز پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول