اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چرا رسانه‌ها دعوت شده بودند

برگزاری جشن نوروزی سپاهان در اوج بی‌نظمی

خبرگزاری فارس: با وجودی که برای جشن نوروزی یاران سپاهانی از رسانه‌ها دعوت شده بود، در اوج ناهماهنگی و بی نظمی امکان پوشش خبری این برنامه برای رسانه‌ها فراهم نشده و بسیاری از خبرنگاران مجبور به ترک سالن شدند.

برگزاری جشن نوروزی سپاهان در اوج بی‌نظمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه سپاهان همانند سال گذشته در روزهای پایانی سال برنامه‌ای را برگزار کرد که برخلاف برنامه قبلی جشن امسال در نهایت بی‌نظمی برگزار شد.

این جشن که به همت واحد رسانه و روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و اتحادیه هواداران سایبری این باشگاه در آستانه نوروز سال 92 تدارک دیده شده بود، با تصمیمی عجیب در سینما سپاهان برگزار شده و برای ورود هیچ محدودیتی برای افراد وجود نداشت که همین مسئله سبب شده بود، جمعیت دو برابر ظرفیت در سینما حضور پیدا کنند.

جمعیت افراد حاضر به حدی بود که بسیاری از افراد ایستاده تماشاگر برنامه بودند و بسیاری از خبرنگاران که برای پوشش خبری این برنامه در سینما سپاهان حضور یافته بودند، مجبور شدند سرپایی برنامه را تماشا کنند.

ازدحام جمعیت و بی‌نظمی موجود در سالن سبب شده بود تا به هیچ عنوان امکان پوشش خبری این جشن وجود نداشته باشد و خبرنگاران پس از مدتی مجبور به ترک سالن شدند، بدون اینکه رفت و آمد آنها به این برنامه حاصلی را در برداشته باشد.

با این حال جای سئوال دارد که چرا رسانه‌ها برای پوشش خبری این جشن دعوت شده بودند و کسی پاسخ‌گوی بلاتکلیفی خبرنگاران حاضر در برنامه نبود و با این وضعیت باید تنها هواداران سپاهان در جشن شرکت می‌کردند.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول