اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی عنوان کرد

استان مرکزی آماده استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی از آمادگی تمامی بخش‌های استان برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

استان مرکزی آماده استقبال از مسافران نوروزی

مجتبی رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: دستگاه‌های عضو ستاد برای استقبال از مسافران نوروزی از آمادگی کامل برخوردارند و تمامی تمهیدات و شرایط برای پذیرایی، اسکان و اقامت میهمانان نوروزی فراهم شده است.

وی اظهار داشت: به منظور خدمات دهی مناسب به همشهریان، مسافران و گردشگران نوروزی در جلسه‌ای با مجمع امور صنفی استان مقرر شد برخی صنوف از جمله نانوایی‌ها، اغذیه فروشی‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد پروتئینی در ایام نوروز فعال باشند تا مسافران و گردشگران برای تامین مایحتاج دغدغه و مشکلی نداشته باشند.

رئیس ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی با اشاره به اینکه مردم و به ویژه مسافران در روزهای تعطیل سال جدید ممکن است به پول نقد احتیاج پیدا کنند بر لزوم ساماندهی و به ‌روزرسانی عابر بانک‌ها تاکید کرد و افزود: در جلسات هماهنگی با مسئولان بانک‌ها مقرر شد، تمهیدات لازم به منظور اعلام کشیک‌ها و شماره ماموران رفع نقص عابربانک‌ها به ستاد تسهیلات صورت گیرد.

وی گفت: همچنین موزه‌های استان مرکزی برای بازدید بازدیدکنندگان و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی باز است.

رئیس ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی افزود: موزه‌های استان طی ایام نوروز از ساعت 9 صبح تا 19 بعد از ظهر به صورت یکسره باز هستند.

انتهای پیام/87003/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول