اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث مازندران خبر داد

آماده‌باش اورژانس مازندران در ایام نوروز/ فعالیت 70 پایگاه اورژانس

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث مازندران از آمادگی کامل اورژانس 115 استان در ایام نوروز 92 خبر داد و گفت: 70 پایگاه سراسر مازندران به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

آماده‌باش اورژانس مازندران در ایام نوروز/ فعالیت 70 پایگاه اورژانس

فرزاد بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزای فارس در مازندران اظهار داشت: همه ساله در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای در مازندران با توجه به حضور چشم‌گیر مسافران نوروزی در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن بهار مراکز متعدد خدماتی و رفاهی سراسر کشور در تب و تاب این ایام هستند، اضافه کرد: مازندران به عنوان یک استان ساحلی و گردشگرپذیر همه ساله میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است که به همین سبب تمهیدات ویژه‌ای در این ایام از دستگاه‌های خدماتی و امدادی شاهد هستیم.

رئیس مرکز اورژانس مازندران افزود: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران آماده اجرای طرح کشوری امداد نوروزی در سراسر استان است که این طرح را از 25 اسفند ماه آغاز کرده است.

بزرگی خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب در این ایام تمامی پایگاه‌ها، مراکز پیام و واحدهای ستادی مرکز در حال آماده‌باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: دستورالعمل امداد نوروزی 1392 درباره فعالیت‌های مورد انتظار اورژانس 115 به واحدهای شبکه بهداشت و درمان شهرهای مازندران ابلاغ شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران تصریح کرد: در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی و تعامل بیشتر با گردشگران نوروزی و هم‌استانی‌ها، در کنار برپا کردن 10 ایستگاه سلامت نوروزی، واحد امور پایگاه‌ها، آموزش و روابط عمومی اقدام به تهیه، تکثیر و توزیع بنرهای خوشامدگویی، بسته‌های آموزشی سفر، اطلاعات مرتبط با اورژانس 115 درمیان پایگاه‌های استان کردند تا در ایستگاه‌های سلامت میان هموطنان توزیع شود.

بزرگی عنوان داشت: 48 پایگاه اورژانس جاده‌ای و 22 پایگاه اورژانس شهری،102دستگاه آمبولانس، 1فروند بالگرد امداد هوایی، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو دستگاه موتور ارزیابی صحنه و بیش از 450 پرسنل و 10 ایستگاه سلامت نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان در ایام نوروز آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی هستند.

انتهای پیام/86013/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول