اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد خبر داد

واگذاری برگزاری نمایشگاه‌ها در مشهد به کارکنان مربوطه

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: با هدف افزایش کارآیی برگزاری نمایشگاه‌ها در مشهد مستقیما به کارکنان فعلی آن واگذار می‌شود.

واگذاری برگزاری نمایشگاه‌ها در مشهد به کارکنان مربوطه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پژمان ظهر امروز در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار فارس در ارتباط با واگذاری نمایشگاه‌های طول سال مشهد به شرکت‌ها اظهار کرد: نگاه دولت و شهرداری‌ها کاهش تصدی‌گری و برون‌سپاری است.

شهردار مشهد افزود: برون‌سپاری سبب کاهش هزینه‌ها و ارائه بهتر خدمات می‌شود در این راستا مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد پیشنهادی مبنی بر واگذاری نمایشگاه‌های طول سال به شرکت‌ها را مطرح کرد و تصمیم گرفته شد تا زیرساخت و روبنا را نمایشگاه بین‌المللی انجام دهد و بهره‌برداری به شرکت‌هایی که آمادگی دارند، واگذار شود.

پژمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت‌هایی وجود دارند که می‌توانند ظرفیت موجود در نمایشگاه را به بهترین وجه مدیریت کنند تا گرفتار مواجهه با برگزارکنندگان و مراجعه‌کنندگان نباشیم.

وی یادآور شد: اما موضوعی که در این ارتباط مطرح می‌شد اینکه با برون‌سپاری همکاران مجموعه نمایشگاه چه‌ کار کنند که دو راه‌حل در پیش‌رو ما قرار می‌داد یکی هر فردی که اداره مجموعه را بر عهده می‌گیرد همکاران مجموعه نمایشگاه را به کار گیرد.

شهردار مشهد تصریح کرد: راه‌حل دوم برگزاری نمایشگاه به افرادی که آشنایی و آمادگی کامل برای انجام کار دارند واگذار شود؛ بنابراین بنا شد کارکنان فعلی نمایشگاه خود را در قالب بخش خصوصی سازماندهی کنند.

وی تاکید کرد: کارها به صورت حقوق بگیری و حق‌الزحمه‌ای انجام دهند که با تحقق این امر مطمئن هستیم علاوه بر افزایش کیفیت کاری از نظر مادی نیز وضعیت نمایشگاه بهبود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/70022/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول