اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دامغان:

دانش‌آموزان در عرصه تولید علم حضوری مستمر داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی دامغان گفت: با توجه به پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی در جهان، دانش‌آموزان ایرانی باید در عرصه تولید علم حضوری مستمر داشته باشند.

دانش‌آموزان در عرصه تولید علم حضوری مستمر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمد مطلبی‌نژاد عصر امروز در نشستی در خصوص حضور 10 نفر از دانش‌آموزان دامغانی در جشنواره ممتازان، مبتکران و مخترعان که در سمنان برگزار شد، بیان کرد: دانش‌آموزان باید با تلاش و پشتکار ، امید به آینده و عزمی راسخ در راستای تولید علم و دانش گام بردارند.

وی افزود: دانش‌آموزان مبتکر، مخترع و نخبه، امیدان و آینده‌سازان انقلاب و نظام هستند و در این بین، مسئولان نیز باید از دانش‌آموزان نخبه حمایت و پشتیبانی کنند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دامغان با بیان اینکه جشنواره ممتازان، مبتکران و مخترعان با هدف شناسایی دانش‌آموزان مبتکر و مخترع برگزار شد، افزود: برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها در حقیقت گامی در جهت الگوسازی و معرفی دانش‌آموزان نخبه در جامعه به ویژه به دانش‌آموزان است.

مطلبی‌نژاد ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در حقیقت کارگاهی برای بهره‌گیری از تجارب محسوب می‌شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دامغان افزود: این همایش‏ها در حقیقت ‌زمینه تعامل بین‌ دانش‌آموزان ممتاز، مخترع و مبتکر بسیجی و بهره‌برداری آنان از تجارب یکدیگر را فراهم می‌کند.

مطلبی‏نژاد مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره مبتکران، مخترعان و ممتازان دانش‏آموزی را تقویت انگیزه‏های علم‌جویی و پرورش بسیجیان مستعد برای حضور موثر در جنبش نرم‌افزاری و تولید علم در آینده جامعه اسلامی عنوان کرد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دامغان تأکید کرد: باید جوانان را هدایت کنیم تا بتوانیم از انرژی آنها بهره‌مند شویم و آینده‌ای آباد را برای میهن خویش بسازیم.

انتهای پیام/2249/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول