اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دانش‌آموزان پلدختر ورود به سن تکلیف را جشن گرفتند

خبرگزاری فارس: مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان سوم مدارس پلدختر با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و اولیای دانش‌آموزان در نمازخانه دبیرستان شهیده مهناز کاییدی شهر پلدختر برگزار شد.

دانش‌آموزان پلدختر ورود به سن تکلیف را جشن گرفتند

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، امام جمعه پلدختر پیش از ظهر امروز در آیین جشن عبادت دانش‌آموزان پلدختر گفت: سن تکلیف مهم‌ترین روز زندگی مکلفان و جشن تکلیف ورود به دنیای بندگی و فرامین الهی و یکی از بهترین خاطره‌ها است.

حجت الاسلام علی محمد لروند، خطاب به دانش‌آموزان افزود: امروز شما دانش‌آموزان در مقابل احکام الهی موظف و مکلف به اعمالی هستید که از رشد و تکامل شما حکایت می‌کند.

وی گفت: حجاب و نماز از واجباتی است که دختر مسلمان باید آن را مورد توجه ویژه قرار داده و آن را انجام دهد.

امام جمعه پلدختر بلوغ شرعی را واقعه مبارک و نقطه عطف زندگانی فرد عنوان کرد و بر لزوم پیروی دقیق از فرایض و انجام دستورات دینی تاکید کرد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش پلدختر، پوشیدن لباس سفید و زیبا را نشان ضمیر پاک دانش‌آموزان دانست و گفت: این ضمیر پاک در وجود شما دانش‌آموزان که به سن تکلیف رسیده‌اید جلوه‌گر است.

بهمن دیناروند افزود: شما دانش‌آموزان دختر به مهمانی خدا می‌روید و باید قرآن را سرمشق زندگی خود قرار دهید و امانت‌دار، مهرورز و راستگو باشید.

در ادامه از دانش‌آموزانی که دارای اسم‌های فاطمه، زهرا، زینب، محدثه، راضیه، رقیه، ام‌البنین، کوثر، مریم، مهدیه و ریحانه بود، هدایایی به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/2304/ت20/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول