اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

خودروهای اداری به ماموریت‌های مسافرتی نروند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: خودروهای اداری به ماموریت‌های مسافرتی در عید نوروز نروند، زیرا صحیح نیست که مردم در این شرایط ما و خانواده را در ماشین اداری ببینند.

خودروهای اداری به ماموریت‌های مسافرتی نروند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد شامگاه شنبه در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: تاکید قانون و استاندار کرمان بر تکمیل سهمیه فرزندان شهدا و ایثارگران در استخدام‌های دستگاه‌های دولتی است.

وی عنوان کرد: اگر در استخدام‌های دستگاه‌ها 25 و پنج درصد سهمیه شهدا و ایثارگران تکمیل نشود، ادامه فرآیند استخدام را متوقف می‌کنیم.

مهرشاد با اشاره به اینکه خودروهای اداری به غیر از خودروهایی که استفاده از آن ضروری است، باید در ایام نوروز متوقف شوند، بیان داشت: خودروهای اداری به ماموریت‌های مسافرتی در عید نوروز نروند، زیرا صحیح نیست که مردم در این شرایط ما و خانواده را در ماشین اداری ببینند.

وی با بیان اینکه فروش فضاهای اداری یکی از راه‌های تامین نیازهای مالی دستگاه‌ها است، افزود: بر اساس قانون می‌توان فضاهای مازاد را شناسایی و فروخته شوند.

این مسئول ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر را نباید فراموش کرد و این فریضه باید در زندگی ما وجود و حضور داشته باشد.

مهرشاد خواستار فعال‌سازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز در دستگاه‌های اداری شد و تصریح کرد: در شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌ها بحث اقامه نماز مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/80019/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول