اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

بانک‌ها متناسب با ظرفیت فارس عمل کنند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس با بیان اینکه بانک‌ها باید متناسب با ظرفیت فارس عمل کنند، گفت: سرمایه مردم نباید در بانکها ذخیره شود و به چرخه تولید در استان بازنگردد.

بانک‌ها متناسب با ظرفیت فارس عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق‌عابدین بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه فارس اظهار داشت: برخی از بانک‌های این استان عملکرد بسیار مطلوبی در ارائه تسهیلات دارند، اما تعدادی از بانک‌ها نتوانسته‌اند متناسب با ظرفیت فارس حرکت کنند.

وی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر این استان در بخش کشاورزی در سال 91 اظهار داشت: فارس ظرفیت فراوانی در بخش کشاورزی دارد و به همین دلیل نیز بانک‌های این استان باید همکاری لازم را در راستای توسعه بخش کشاورزی داشته باشند.

نماینده دولت در استان فارس اضافه کرد: تمام مدیران نیز باید برای سال آینده خود را آماده کنند و به جای چشم دوختن به اعتبارات دولتی خودشان به دنبال جذب سرمایه و فراهم کردن شرایط برای ورود سرمایه‌گذار باشند.

به گفته وی، اگر درآمدزایی و جذب سرمایه محقق شود، اگر دولت یک ریال نیز به استان اعتبارات ندهد از محل همان سرمایه‌گذاری‌ها میتوان کارها را پیش برد و حتی به دولت کمک کرد.

استاندار فارس ادامه داد: این استان غرق در نعمت و برخوردار از نیروی انسانی توانمند است و با تغییر نگاه و اعتماد به مردم و سپردن کارها به خود آنان تمام مشکلات رفع می‌شود و تنها برنامه‌ریزی، نظارت و مدیریت باید بر عهده دولت باشد.

مسئول ارشد اجرایی فارس خاطرنشان کرد: با توجه به وجود منابع خدادادی فراوان و ثروتهای عظیمی که در فارس وجود دارد، این استان باید در بحث استفاده از ظرفیتها و توان بخش خصوصی در بین دیگر استان‌های کشور پیشتاز باشد.

صادق عابدین ابراز داشت: یکی از ثروتمندترین جمعیت‌های کشور در استان فارس ساکن است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی بیان کرد: امروز قطار این استان روی ریل پیشرفت و توسعه قرار گرفته اما سرعت آن کم است و باید با برداشتن موانع کمک کنیم این سرعت هر لحظه بیشتر شود.

استاندار فارس در پایان خواستار آن شد که سیستم‌های نظارتی همان‌طور که کارهای به نتیجه رسیده را بررسی میکنند، پیگیر سرمایه‌گذاری‌های متوقف شده نیز باشند و علت متوقف شدن آن را جویا شوند.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول