اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کار آفرین نمونه کشوری:

بانک‌های شیروان سرمایه‌گذاران را جذب نمی‌کنند / از بی‌توجهی بانک‌ها خسته شده‌ایم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه ماکارونی اوریناک (114) و یکی از کارآفرین نمونه کشوری و استانی در شیروان گفت: از بی‌توجهی بانک‌ها و دست اندازی برخی متولیان شهرستانی نسبت به صنعتگران و کار آفرینان خسته شده‌ایم.

بانک‌های شیروان سرمایه‌گذاران را جذب نمی‌کنند / از بی‌توجهی بانک‌ها خسته شده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، ولی‌محمد شیرزادی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران، از عملکرد ضعیف برخی از متولیان و امور بانکی نسبت به سرمایه‌گذاران شیروانی انتقاد کرد.

وی اظهار کرد: تا زمانی که این منوال به همین طریق ادامه یابد شاهد پیشرفت و توسعه اقتصادی در شیروان زیرا به جای اینکه مسئولان و بانک‌ها سرمایه گذاران را جذب کنند، دفع می‌کنند و این امر باعث عقب‌ماندگی و بیکاری در شهرستان خواهد بود که مدیران باید پاسخ گوی آینده‌گان باشند.

مدیرعامل تنها کارخانه ماکارونی فعال استان خراسان شمالی گفت: باید بانک‌ها با دید مثبت به صنعت گران، تولید کنندگان و سرمایه گذاران داشته باشند.

وی تصریح کرد: تنها کارخانه ماکارونی در استان هستیم که بیش از 17 سال فعالیت دارد و در هیچ مقطعی تعطیل نبوده است.

شیرزادی یادآور شد: در حال حاضر در این کارخانه تولیدی برای بیش از 50 نفر شغل ایجاد شده است.

وی گفت: روزانه 10 تن انواع ماکارونی، فری، میله‌ای، ورمیشل تولید می‌شود که 90 درصد تولیدات این کارخانه به کشورهای ترکمنستان، افغانستان و تاجیکستان صادر می‌شود و ما با تولیدات فعلی این کارخانه، پاسخگوی صادرات به کشورهای خارجی نیستیم.

این کارآفرین با انتقاد از شهروندان شیروانی گفت: متأسفانه از تولیدات این کارخانه در شهرستان شیروان استقبال آنچنانی نشده است.

وی از طرح توسعه کارخانه ماکارونی این شهر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با ایجاد طرح توسعه تجهیزات و امکانات کارخانه به روز خواهد شد.

شیرزادی از کسب رتبه‌های برتر و نمونه کشوری و استانی توسط این واحد تولیدی در هر سال خبر داد و اظهار کرد: با توسعه این کارخانه برای بیش از 20 نفر شغل ایجاد می‌شود.

مدیرعامل کارخانه ماکارونی شیروان از فعالیت‌های جانبی این واحد تولیدی خشکبار، آبنبات و قند ریزی، بسته بندی حبوبات نیز خبر داد. 

انتهای پیام/63001/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول