اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی فیروزکوه:

بانک‏های عامل، اختیاری در پرداخت اعتبارات توسعه کشاورزی ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرجهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه گفت: بانک‏های عامل شهرستان فیروزکوه به جز بانک کشاورزی، اختیاری در پرداخت اعتبارات طرح توسعه کشاورزی ندارند.

بانک‏های عامل، اختیاری در پرداخت اعتبارات توسعه کشاورزی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، روح‏الله درویش‏خضری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای بانک‏های شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: اعتبارات طرح توسعه کشاورزی برای سال 91، از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بانک‏های سپه، صادرات، توسعه تعاون، کشاورزی و رفاه کارگران به عنوان بانک‏های عامل در پرداخت تسهیلات معرفی شده‏اند.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه با انتقاد از نحوه عملکرد بانک‏های عامل به جز بانک کشاورزی در این زمینه، تصریح کرد: متأسفانه شعب بانک‏های شهرستان فیروزکوه هیچ اختیاری در زمینه تأمین اعتبار و گردش کار آن ندارند.

وی افزود: تاکنون چندین طرح کشاورزی به برخی بانک‏های عامل از جمله بانک سپه فرستاده شده است که مسئولان این بانک‏ها به بهانه کوچک بودن طرح‏ها از پرداخت اعتبار برای آن‌ها سر باز می‏زنند.

درویش‏خضری با اشاره به فرصت کوتاه باقی مانده تا 28 اسفندماه برای پرداخت اعتبارات مورد نیاز، خاطرنشان کرد: از طریق بانک کشاورزی تاکنون به اندازه 115 درصد تسهیلات، اعتبار پرداخت و علاوه بر آن بیش از چهار میلیارد تومان طرح در صف تأمین اعتبار تعریف شده است.

وی عنوان کرد: در نامه‏ای به سید محمد موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، خواستار انتقال تمام اعتبارات طرح توسعه کشاورزی به بانک کشاورزی شدیم که ساز و کار پرداخت وام آن کمتر از 20 روز به طول می‏انجامد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: از آن جایی که هیچ اختیاری به دیگر شعب عامل این شهرستان تنفیذ نشده، انجام این اقدام بهترین راه برای جذب اعتبارات کشاورزی است.

انتهای پیام/2568/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول