اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

خیابان‌های مرکزی مشگین‌شهر یک‌طرفه می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با هدف کاستن از بار ترافیکی داخل شهر مشگین خیابان‌های مرکزی این شهر یک‌طرفه می‌شود.

خیابان‌های مرکزی مشگین‌شهر یک‌طرفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در جلسه شورای ترافیک استان در اردبیل اظهار داشت: به موجب تصمیم شورای هماهنگی ترافیک استان و با هدف تسهیل تردد شهروندان و کاستن از مشکلات ترافیکی طرح یک‌طرفه‌سازی تعدادی از خیابان‌های مرکزی مشگین‌شهر به طور آزمایشی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح که کلیات آن در جلسه شورا به تصویب رسیده در وهله اول به مدت تقریبی یک ماه به اجرا گذاشته می‌شود.

میرجعفریان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی پلیس برای گردشگران و مسافران باید بیشتر به صورت لسانی و ارشادی باشد تا جریمه‌های سنگین موجب نارضایتی مسافران و گردشگران نشود.

این مسئول اضافه کرد: با این هدف که ذهنیت بدی در مورد اعمال سختگیرانه قوانین راهنمایی و رانندگی در اذهان گردشگران و مسافران ایجاد نشود، توصیه کردیم با رفتار مناسب‌تر و با تکیه بر ارشاد و تذکر اقدام شود، تا رفتار مطلوب‌تری را هم از سوی پلیس و هم در رعایت قوانین از سوی رانندگان شاهد باشیم.

وی نقش رسانه‌ها در زمینه آگاهی‌بخشی به جامعه و همچنین فرهنگ‌سازی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را یادآور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: در کنار اقدامات آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی شفاف رسانه‌ها، دستگاه‌های دخیل نیز باید عملاً بکوشند در این خصوص منشأ اثر باشند.

میرجعفریان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی و سفر تعداد انبوهی از هموطنان به استان اردبیل و از جمله شهرستان مشگین‌شهر ابراز داشت: از اداره کل هواشناسی هم انتظار داریم به اطلاع‌رسانی دقیق از پیش‌بینی وضعیت هوا در طول تعطیلات نوروزی مبادرت کنند تا به جلوگیری از وقوع حوادث تلخ رانندگی در زمان بارندگی‌های احتمالی در این ایام کمک شود.

گفتنی است در این جلسه طرح خیابان مرکزی شهر قصابه شهرستان مشگین‌شهر هم مطرح و مقرر شد شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان به اصلاح سرعت‌گیرها طبق ضوابط و استانداردها بپردازند.

انتهای پیام/62006/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول