اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای ترافیک شهرستان همدان

فکری: مسدود شدن خیابان بوعلی و اکباتان ضرورتی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: با توجه به این‌که تاکنون پیاده‌راه‌های خیابان‌های بوعلی و اکباتان اجرایی نشده است، مسدود شدن این دو خیابان دیگر ضرورتی ندارد.

فکری: مسدود شدن خیابان بوعلی و اکباتان ضرورتی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی فکری ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان این‌که در روزهای پایانی سال حجم ترافیکی سطح شهر افزایش یافته است، افزود: در روزهای پایانی سال با وجود علائم محسوسی که در میدان امام به کار گرفته شده است، وضعیت ترافیک این منطقه بسیار زیاد است.

وی اوج ترافیک همدان را در ساعات پایانی روز دانست و گفت: پس از اتمام طرح ترافیکی، حجم ترافیک بالا می‌رود که در این راستا نبود علائم در این مکان، راهور را نیز در اعمال قانون و جریمه دچار مشکل کرده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با درخواست از شهرداری مبنی بر بازبینی تابلوها یادآور شد: تابلوهای فرسوده از دیگر معضلات درون شهر است که باید تعویض شود.

وی ادامه داد: سرتابلوهایی به تیرهای چراغ برق نصب شده که فاقد هشدارهای لازم است که در این راستا نیز شهرداری باید نسبت به جمع‌آوری و نصب با پایه تابلوها اقدام کند.

فکری تداخل ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس را از دیگر مشکلات ترافیکی برشمرد و گفت: ایستگاه‌هایی که برای اتوبوس و تاکسی تعریف شده با تعداد خودروهای عمومی همخوانی ندارد و این درحالی است که ما باید به سمت طرح پارک‌سوار حرکت کنیم.

وی با اشاره به لزوم ایجاد پارک‌سوار در سطح شهر همدان خاطرنشان کرد: امیدواریم پارک‌سوارهایی در سطح شهر همدان تعریف شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به مسدود بودن دو خیابان بوعلی و اکباتان تصریح کرد: ممنوعیت ورودی دو خیابان بوعلی و اکباتان دیگر ضرورتی ندارد، چراکه هنوز پیاده‌راه در این خیابان‌ها اجرایی نشده و تنها این مورد به افزایش حجم ترافیکی می‌افزاید.

وی در پایان برخی خط کشی‌های سطح خیابان‌ها را نیز مشکل‌ساز دانست و گفت: بسیاری از خط‌کشی‌های سطح خیابان و عابر پیاده از بین رفته است که همین موجب تصادفاتی می‌شود و شهرداری باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/89003/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول