اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ارزش 217 میلیون تومان

8 فقره کلاهبرداری در لرستان کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان از کشف هشت فقره کلاهبرداری به ارزش 217 میلیون تومان در استان خبر داد.

8 فقره کلاهبرداری در لرستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از فرماندهی انتظامی لرستان، سردار کاظم علیزاده گفت: در پی شکایت هشت نفر از عمده‎فروشان در سراسر کشور، یکی از کلاهبرداران توسط مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی لرستان در شهرستان خرم‎آّباد شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد که متهم از طریق بخش نیازمندی‎های روزنامه‎ها با عمده‎فروشان تماس و جهت جلب اعتماد آنها ابتدا مبالغی را به حساب آنان واریز و پس از ارسال جنس توسط مالباختگان به شهرستان خرم‎آباد، اموال آنان را در یک مغازه کرایه‎ای به صورت موقت خالی و فروشندگان را جهت تحویل وجه اموال به نزدیکی یکی از بانک‎های شلوغ شهر راهنمایی و بلافاصله متواری می‎شد و دیگر همدستانش در این فرصت اموال را از مغازه کرایه‎ای جابه‌جا می‎کردند.

علیزاده تصریح کرد: در بازرسی از انبار متعلق به فرد کلاهبردار، پنج تن خشکبار از شهرستان کازرون به مبلغ 65 میلیون تومان، 45 میلیون تومان پسته از شهرستان قزوین، 20 میلیون تومان چای از شهرستان رشت، 16 میلیون تومان لوازم سی‎ان‎جی از تهران، 45 میلیون تومان تن ماهی از تهران، 10 میلیون تومان تلویزیون ال‎ای‎دی از شهرستان بانه، 11 میلیون تومان کپسول سی‎ان‎جی خودرو از تهران و پنج میلیون تومان کپسول سی‎ان‎جی خودرو از شهرستان اصفهان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه متهم دستگیر شده مجموعاً به 217 میلیون تومان کلاهبرداری معترف شده است، اظهار کرد: تلاش جهت دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.

وی در ادامه به صاحبان صنوف جهت پیشگیری از کلاهبرداری‎ها توصیه کرد و گفت: باید در این زمینه با هوشیاری کامل مراقب باشند، تا فریب کلاهبرداران را نخورند و صرف داشتن دفتر و مدارک احتمالاً جعلی اعتماد نکنند و قبل از انجام هرگونه معامله تحقیقات لازم را انجام داده و از هویت طرف مقابل خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول