اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گلستان خبر داد

کلاهبرداری با طعم بنزین در برخی از جایگاه‌های سوخت گلستان

خبرگزاری فارس: معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان گفت: برخی از کارکنان جایگاه‌های سوخت در استان زمان سوخت‌گیری، با استفاده از کارت سوخت 400 تومانی به جای کارت آزاد 700 تومانی تخلف آشکار انجام می‌دهند.

کلاهبرداری با طعم بنزین در برخی از جایگاه‌های سوخت گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالفضل روح‌اللهی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه «استقبال ایمن از بهار» استان گلستان اظهار داشت: این کارکنان زمان مراجعه رانندگان برای سوخت‌گیری بنزین با کارت آزاد، از کارت شخصی خود یا دیگران که 400 تومانی است به جای بنزین آزاد 700 تومانی استفاده می‌کنند.

ثبت عدد 400 به جای 700 در کارت‌های آزاد غیرقانونی است

وی خاطرنشان کرد: کارت‌های 400 تومانی کارت‌های شخصی است و این افراد با سوءاستفاده از اعتماد مشتری و مسئولان پمپ و به شکل غیرقانونی با فروش آن به مشتری بابت هر سوخت 300 تومان کسب درآمد نامشروع می‌کنند. 

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان تصریح کرد: اگرچه از این دست تخلفات در جایگاه‌های سوخت روی می‌دهد، اما به دلیل بی‌اطلاعی رانندگان به آن توجهی ندارند.

به محض مشاهده تخلف کارت را بردارید

عضو کارگروه «استقبال ایمن از بهار» استان گلستان اذعان داشت: رانندگان زمان سوخت‌گیری آزاد با مشاهد این تخلف و ثبت عدد 400 به جای 700 در نمایشگر پمپ سوخت، می‌توانند سریعاً کارت را از محل کارت‌خوان خارج ساخته و به بازرسی مستقر در جایگاه‌های سوخت مراجعه کنند.

روح‌اللهی یادآور شد: قانون در این زمینه بسیار سخت‌گیر است و با متخلفان در این جایگاه‌ها، ضمن برخورد شدید قانونی، جریمه‌های سنگینی در نظر گرفته می‌شود.

توقف فعالیت یکی از جایگاه‌های سوخت به دلیل تخلف و جریمه سنگین

به گفته وی، فعالیت یکی از جایگاه‌های سوخت در بخش شرق استان به دلیل تخلفاتی از این دست و جریمه‌های سنگین، متوقف شده است.

معاون شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی استان گلستان با اشاره به فرهنگ سوخت‌گیری توسط رانندگان در جایگاه‌های سوخت گفت: با وجود آنکه وظیفه الزامی کارکنان جایگاه‌های سوخت، سوخت‌گیری هر خودرویی است که در پمپ بنزین‌ها مستقر می‌شود، اما رانندگان خود به این کار اقدام می‌کنند. 

وظیفه سوخت‌گیری بر عهده کارکنان جایگاه‌های سوخت بدون دریافت هیچ وجه اضافی است

وی تأکید کرد؛ نصب شیلنگ سوخت و سوخت‌گیری بنزین برای خودروهای شخصی و دولتی باید توسط کارکنان جایگاه‌های سوخت انجام گیرد.

این مسئول پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان متذکر شد:‌ مبلغ انجام این کار در دستمزد کارکنان پمپ بنزین محاسبه شده و بابت این کار نباید به هیچ عنوان پولی به آنان پرداخت شود.

فعالیت 109 پایگاه سوخت بنزین و سی‌ان‌جی در استان

روح‌اللهی از فعالیت 109 جایگاه سوخت استان شامل جایگاه بنزین، گازوییل و جایگاه‌های سی‌ان‌جی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

وی عنوان کرد: گروه‌های بازرسی و کشیک‌های حمل و نقل به شکل شبانه‌روزی در این ایام بر روند انجام کار و خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در جایگاه‌های سوخت نظارت می‌کنند.   

روح‌اللهی از جلسه با صاحبان سی‌ان‌جی در استان خبر داد و بیان داشت: در این نشست درباره نگهداری تجهیزات و خدمات به مسافران بحث و گفت‌وگو شد.

اطلاعیه جامع 37 بندی در زمینه وظایف جایگاه‌های سوخت

به گفته وی، اطلاعیه جامعی نیز مشتمل بر 37 بند دستورالعمل در زمینه وظایف جایگاه‌های سوخت‌رسانی به ایستگاه‌های سوخت استان ارسال شده است.

استقبال ایمن از بهار، طرح ویژه تعطیلات نوروزی و چهارشنبه پایانی سال بوده و همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها موظف به اجرای آن هستند.

این طرح از 25 اسفندماه آغاز و در 15 فروردین سال 92 به پایان می‎رسد.

انتهای پیام/83002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول