اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهرمشهد:

توجه به اقتصاد مقاومتی درمدیریت شهری نقش مهمی دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهرمشهد گفت: بودجه سال 92 شهرداری مشهد به عنوان تنها بودجه تعریف شده در قالب اقتصاد مقاومتی ما را به مسیر اصلی که همان حفظ مدیریت اقتصاد در شهر است نزدیک می‎کند.

توجه به اقتصاد مقاومتی درمدیریت شهری نقش مهمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، غلامرضا 

بصیری‎پور اظهارداشت: باوجود اینکه سالی که گذشت با نام سال تولید ملی و حمایت از کار ایرانی نام‎گذاری شد و همه مسولان در این باره سخن گفتند، اما نمی‎توان چشم‎انداز این موضوع را کاملا تائید شده دانست، بلکه این امر در حوزه‎های مختلف کاری قابل بررسی است.

وی در ادامه فرمایشات رهبری در مورد سال تولید ملی و حمایت از کار ایرانی را بر مبنای توجه به اقتصاد مقاومتی و عدم تکیه بر تولیدات خارجی برای توجه هر چه بیشتر به تولیدات و تجهیزات داخلی عنوان و خاطرنشان کرد: نباید به این امر تنها به عنوان یک دستور العمل نگریست بلکه به عنوان یک سیاست باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد.

بصیری‌پور، نقش شهرداری‌ها در این نامگذاری را مهم عنوان کرده و اظهار داشت: اگرچه قرارداد برخی کارها و پروژه‎ها درگذشته انجام گرفته، اما در حال حاضر شهرداری مشهد در بسیاری از امور پروژه‎های خود از تجهیزات و مصالح داخلی استفاده می‎کند که نمونه‎ی آن را می‎توان در طرح‎های قطارشهری و خدمات شهری شهرداری مشاهد کرد.

وی با ابراز رضایت از آلبوم بودجه سال 92 شهرداری مشهد آن را یکی از بودجه‎های بی‎نظیر کشور خوانده و تصریح کرد: ویژگی بارز این بودجه عملیاتی بودن آن است که در واقع بر اساس آن تا طرح و پروژه‎ای عمل نشود، بودجه‎ای تخصیص نمی‎یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرمشهد در ادامه یکی از ویژگی‎های این بودجه که بر اساس اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است را جلوگیری از اصراف و هزینه زاید دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی مدیریت شهر تنها از طریق توجه به اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول