اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

زنان در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: زنان در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی ایفا می‌کنند و با مدیریت و عملکرد خود می‌توانند کمک بزرگی به جامعه باشند.

زنان در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان،‌ محمدحسن مرتضوی ظهر امروز در نشست شورای بسیج جامعه زنان که در دفتر فرماندهی سپاه شهرستان دامغان برگزار شد، با اشاره به این‏که شورای قشر بین آحاد بسیجیان با فرهنگ‌سازی کار بزرگ و فرهنگی انجام می‌دهد، اظهار داشت: این جهاد بزرگ، همت بزرگ هم می‌طلبد و باید تمام اقشار مختلف دست در دست یکدیگر دهند تا در این جهاد هم سربلند بیرون آییم.

وی خاطرنشان کرد: با تعمیق فرهنگ کار و تلاش و کسب در آمد حلال می‌توانیم بهترین خدمت را به جامعه داشته باشیم؛ یعنی هر کس با توجه به شرایطی که دارد، کار کند و در هر زمینه‌ای که عرف آن را می‌پذیرد، برای خانواده کسب درآمد کند.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان با توجه حمایت از تولید ملی و مصرف کالای داخلی بیان داشت:  گرایش به مصرف تولیدات داخلی یکی از مهم‌ترین ارکانی است که می‌تواند با فساد اقتصاد مبارزه و روحیه خودباوری و خوداتکایی را تقویت کند.

همچنین دبیر بسیج جامعه زنان دامغان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی مهم است؛ البته الزاماتی هم دارد و مسئله مدیریت مصرف یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است.

فائزه امیراحمدی درست مصرف کردن را یک حرکت جهادی دانست و افزود: مصرف باید متعادل و پرهیز از اسراف و تبذیر باشد.

وی با تأکید بر الگو گرفتن از زندگی حضرت زهرا(س) بیان داشت: ترویج فرهنگ ساده‏زیستی باعث شکست دشمنان انقلاب و نظام در شرایط کنونی می‌شود.

انتهای پیام/2249/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول