اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

اقتصاد مقاومتی باید مردمی شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: اقتصاد مقاومتی باید مردمی شود و با پشتیبانی از اقتصاد داخلی و جلوگیری از فساد اقتصادی، کشور را بر قله‌های افتخار قرار دهیم.

اقتصاد مقاومتی باید مردمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سردار غلامعلی سلیمانی صبح امروز در یادواره سرداران و یک‌صد شهید شهر ونک سمیرم با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس اظهار داشت: دز طول جنگ تحمیلی دشمن با معادلات ظاهری و مادی به میدان آمده بود، به گونه‌ای که خود را برنده و پیروز میدان می‌دانست و این در حالی بود که انقلاب ما نه تنها آماده جنگ نبود، بلکه درصدد پر کردن خلأهای قبلی بود.

وی افزود: ملت ایران با مقاومت‌های جانانه و بر پایه معنویت که مهم‌ترین آنها مقاومت خرمشهر با نگین انگشتری شهادت حسین فهمیده تزیین شده بود، صدام را پشت درب‌های خرمشهر نگه داشت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به ولایت‌مداری ملت ایران تصریح کرد: فرزندان بسیجی امام (ره) ثابت کردند که با نیروی معنویت می‌توان دشمن تا دندان مسلح را شکست داد.

وی اضافه کرد: روشن‌ترین نقاط پیشرفت ایران از همان روزهای جنگ کلید خورد و همت دانشمندان و اندیشمندان کشورمان سبب شده ایران بر قله‌های افتخار یکی پس از دیگر بایستد و امنیت کنونی را داشته باشیم و دشمن حتی نتواند قصد تعرض به کشور را داشته باشد.

این مقام نظامی در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و افزود: اکنون که رهبران جنگ سخت آمریکا از صحنه سیاسی حذف شدند، آمریکا با جنگ نرم همراه با تهدید نظامی، تهاجم فرهنگی ، تشدید تحریم‌ها و کودتای مخملی به میدان آمده و اکنون که مهم‌ترین آن بحث مذاکرات است تا بتواند شکست های خود را در سه دهه اخیر به پیروزی مبدل کند.

سردار سلیمانی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلابمبنی بر اقتصاد مقاومتی اذعان داشت: اقتصاد مقاومتی باید مردمی شود و با پشتیبانی از اقتصاد داخلی و جلوگیری از فساد اقتصادی کشور را بر قله‌های افتخار قرار دهیم.

انتهای پیام/2301/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول