اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی:

مسابقه فرهنگی کیمیای مهر در حرم مطهر رضوی آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مسابقه فرهنگی کیمیای مهر از 19 لغایت 26 اسفندماه به مدت یک هفته در حرم مطهر رضوی آغاز می شود.

مسابقه فرهنگی کیمیای مهر در حرم مطهر رضوی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجواد هاشمی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات برای عموم زائران حرم مطهر رضوی در گروه سنی 12 سال به بالا تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه فرهنگی کیمیای مهر در تیراژ 20 هزار برگه مسابقه در تمامی ساعات شبانه‌روز در باجه‌های راهنمای زائر اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در بین زائران توزیع می‌شود.

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: بررسی احکام نماز، آرامش واقعی از منظر قرآن، دوست و دشمن از منظر امام رضا(ع) ، اهمیت صله رحم، ضرورت گره‌گشایی از کار مؤمنان، خلاصه‌ای از زندگانی آیت‌الله سیدعبدالله شیرازی از مشاهیر اسلامی، معرفی کتاب ارتباط با معصومین(ع) برخی از موضوعات مطرح شده در مسابقه فرهنگی کیمیای مهر می‌باشند.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: سؤالات این مسابقه از متن‌های موجود در برگه‌های مسابقه و به صورت تستی و تشریحی طرح شده است و به قید قرعه به برندگان مسابقه کیمیای مهر از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی هدایای ارزنده‌ای اهدا می شود.

وی تصریح کرد: با برندگان مسابقه کیمیای مهر هر روز ساعت 9 تا 13 و 17 الی 19 تماس گرفته می شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری مسابقات فرهنگی و اسامی برندگان این مسابقه می‌توانند با شماره 2002569-0511 تماس حاصل کنند.

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی بیان کرد: انتقال پیام‌های دینی و آشنایی عموم با سیره زندگی ائمه‌اطهار(ع) در قالب‌های جذابی همچون مسابقات از شیوه‌های موثر کار فرهنگی است و با توجه به حضور پرشمار زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی در گروه‌های سنی و تحصیلی مختلف ضرورت پرداختن به ابعاد مختلف زندگی معصومین(ع) و مسائل روز جامعه در اوقات فراغت از زیارت، افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/70009/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول