اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی خبر داد

برگزاری مسابقه فرهنگی «آینه‌‌ معرفت» در حرم مطهر رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مسابقه فرهنگی «آینه معرفت» با هدف بررسی شناخت امامان در کلام امام رضا(ع) از 12 اسفندماه به مدت یک هفته در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه فرهنگی «آینه‌‌ معرفت» در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام علی پایاب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه فرهنگی «آینه معرفت» از 12 اسفندماه به مدت یک هفته در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: این مسابقات ویژه عموم زائران حرم مطهر رضوی در گروه سنی 12 سال به بالا تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه مسابقه به منظور شناخت امامان در کلام امام رضا(ع) برگزار می‌شود، ادامه داد: مسابقه فرهنگی «آینه‌ معرفت» در تیراژ 20 هزار برگه مسابقه در تمامی ساعات شبانه‌روز در کیوسک‌های راهنمای زائر اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در بین زائران توزیع می‌شود.

پایاب در ارتباط با موضوعات این مسابقه اظهار کرد: بررسی «احکام نماز جماعت»، «گناهان آشکار و پنهان از منظر عالم آل محمد (ص)»، «امام رضا(ع) و خانواده»، «خلاصه‌ای از زندگانی آیت‌الله خوشوقت» و معرفی کتاب «‌اباصلت هروی» برخی از موضوعات مطرح شده در مسابقه فرهنگی «آینه‌ معرفت» است.

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی تصریح کرد: سؤالات این مسابقه از متن‌های موجود در برگه‌های مسابقه و به صورت تستی و تشریحی طرح شده است و به قید قرعه به برندگان مسابقه «آینه‌ معرفت» از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی هدایای ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

وی، انتقال پیام‌های دینی و آشنایی عموم با سیره زندگی ائمه‌ اطهار(ع) در قالب‌های جذاب مانند مسابقات را از شیوه‌های موثر کار فرهنگی عنوان کرد و افزود: با توجه به حضور پرشمار زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی در گروه‌های سنی و تحصیلی مختلف بر ضرورت پرداختن به ابعاد مختلف زندگی معصومین(ع) و مسائل روز جامعه در اوقات فراغت از زیارت می‌افزاید.

انتهای پیام/70003/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول