اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

کمربندی کنگان قبل از تعطیلات نوروز تکمیل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان بر لزوم تکمیل کمربندی کنگان تا قبل از تعطیلات نوروز تاکید کرد.

کمربندی کنگان قبل از تعطیلات نوروز تکمیل شود

عباس تبرکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و برای رشد و توسعه این شهرستان باید اهتمام ورزیم.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از این طرح‌ها از اولویت‌های مسئولان در سال جاری است و باید در این مسیر تلاش مضاعفی انجام دهیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: افزایش سطح کیفیت پروژه‌ها و رضایت‌مندی مردم از جمله اولویت‌های مسئولان در اجرای طرح‌هاست.

تبرکی تصریح کرد: اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری و همچنین اجرای مصوبات سفرهای دولت در شهرستان با جدیت دنبال می‌شود و همه مسئولان موظف به تلاش بیشتر و مؤثرتر در این عرصه هستند.

وی بر لزوم تکمیل کمربندی کنگان تا قبل از تعطیلات تاکید و اضافه کرد: راه‌اندازی کمربندی کنگان تا قبل از سال جدید از برنامه‌های مهمی است که باید انجام شود و از مسئولان منطقه ویژه و مسئولان دستگاه اجرایی انتظار داریم با همکاری بیشتر در تکمیل و راه‌اندازی این پروژه مهم همکاری کنند.

فرماندار کنگان یادآور شد: پروژه کمربندی کنارگذر کنگان در سه قطعه و به طول 31 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 420 میلیارد ریال در دست اجراست که انتظار داریم برای رفاه و آسایش مهمانان نوروزی و شهروندان تا قبل از ایام تعطیلات راه‌اندازی شود.

تبرکی بیان کرد: بدون تردید راه‌اندازی این پروژه در کاهش ترافیک درون‌شهری و ایجاد امنیت برای شهروندان بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/2451/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول