اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرلشکر رحیم صفوی

یادواره شهید صادقی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: یادواره شهید صادقی و شهدای خیابان‌های فاطمی و شهدا در قم برگزار می‌شود.

یادواره شهید صادقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یادواره شهید اسماعیل صادقی از فرماندهان سپاه علی بن ابیطالب(ع) و شهدای خیابان‌های فاطمی و شهدا قم امشب برگزار می‌شود.

در این مراسم که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در خیابان شهیدان فاطمی برگزار می‌شود، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا سخنرانی خواهد کرد.

شهید اسماعیل صادقی در سال 1336 در روستای «بیدهند» قم پا به عالم خاک نهاد و در حالی که به بیماری سختی گرفتار بود با استجابت دعای مادر شفا پیدا کرد.

وی تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش به پایان برد و سپس به همراه برادرش، عازم قم شد و مدتی در مغازه پدر به کار میوه‌فروشی پرداخت؛ پس از آن مغازه را به یک تعمیرگاه رادیو ضبط اجاره دادند و او نیز به عنوان شاگرد مغازه، نزد وی مشغول به کار شد. با پایان یافتن مدت اجاره، اسماعیل خود اداره مغازه را به عهده گرفت و در آن به فروش و تکثیر نوارهای مذهبی همت گماشت.

شهید صادقی در آخرین روز سال 1363 در جزیره مجنون و در عملیات بدر بر اثر ترکش راکت مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان اهواز و سپس تهران به فیض عظیم شهادت نایل شد.

انتهای پیام/78008/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول