اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد

ارائه خدمات در زیارتگاه گلزار 177 شهید گمنام آبادان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از ارائه خدمات در زیارتگاه گلزار 177 شهید گمنام با همکاری مطلوب شهرداری و همیاری حوزه مقاومت بسیج نفت در این منطقه خبر داد.

ارائه خدمات در زیارتگاه گلزار 177 شهید گمنام آبادان

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: حضور مردم در قالب کاروان‌های راهیان نور اعم از دانش‌آموزی، دانشجویی و ... در زیارتگاه‌های شهدا و انجام روایتگری‌های جنگ، دفاع، شهادت، شهامت، ایثارگری، روحیات رزمندگان و شناساندن آرمان‌های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس سبب ایجاد تحول اساسی به لحاظ معنوی، تعهدپذیری و در پیروی از راه شهدا در میان اعضای کاروان‌های راهیان نور می‌شود.

وی با اشاره به آغاز حرکت راهیان نور از مهرماه امسال و در قالب کاروان‌های دانش‌آموزی ادامه داد: 90 درصد فعالیت سپاه انجام کارهای فرهنگی و مابقی آن امنیتی و نظامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان ایجاد و توسعه پارکینگ یادمان والفجر هشت، ساخت و تعریض جاده‌های مسیر یادمان، استقرار روحانی در محل برای پاسخگویی به شبهات، ایجاد و توسعه سرویس‌های بهداشتی با 44 چشمه، برقراری آب لوله‌کشی در محل، تأمین آب شرب مصرفی، نصب آب سرد کن، ایجاد نمایشگاه‌های مختلف با مضامین روز و فرهنگی، راه اندازی بازارچه خود اشتغالی و صنایع‌دستی، خرید یخ، جمع آوری زباله و استفاده روزانه از 25 کیلو کیسه زباله را به عنوان بخشی از خدمات ارائه شده در یادمان والفجر هشت نام برد.

وی در پایان اظهار داشت: موضوع ارائه خدمات در زیارتگاه گلزار 177 شهید گمنام با همکاری مطلوب شهرداری و شهید تندگویان با همیاری حوزه مقاومت بسیج نفت همراه با ارائه امکانات و خدمات مطلوب و مناسب انجام می‌شود.

انتهای پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول