اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه سوم اردیبهشت و با حضور رئیس جمهور

311 پروژه در اردبیل افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از سفر رئیس جمهور در دهه سوم اردیبهشت‌ماه و افتتاح بیش از 311 پروژه با سرمایه‌گذاری 290 میلیارد تومان در استان اردبیل خبر داد.

311 پروژه در اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و کارگزاران نظام اسلامی در اردبیل اظهار داشت: همت و تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی بر این است که پروژه‌های افتتاحی را تا دهه سوم اردیبهشت‌ماه تکمیل کرده و در سفر رئیس جمهور به مرحله بهره‌برداری برسانند که در این سفر رئیس جمهور قرار است در همایش سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری مشگین‌شهر نیز که به صورت ملی برگزار می‌شود، حضور پیدا کند.

وی با قدردانی از همت و تلاش بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تا روز آخر سال و ارائه خدمات به متقاضیان و همچنین پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و توسعه بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: البته برخی از بانک‌ها نیز در این زمینه قصور و کوتاهی داشته‌اند که قطعاً با آن‌ها برخورد شده است.

اولین جلسه شورای اداری سال 92 استان، 17 فروردین برگزار می‌شود

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات سید حسین صابری استاندار سابق اردبیل در نیمه اول سال 91 در سنگر خدمت‌رسانی و مدیرانی که در این مدت تغییر یافته‌اند، یادآور شد: با همت و تلاش همه مدیران همچنان سنگر خدمت‌رسانی سنگر افتخار‌آمیز برای کسب رضایت الهی است.

نیکزاد با تبریک فرارسیدن سال 92 گفت: ساعت 9 صبح 17 فروردین اولین جلسه شورای اداری استان با حضور اعضای شورای اداری، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و رؤسای شوراهای شهر و نمایندگان استان در مجلس در مجتمع فدک اردبیل برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در این جلسه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی سال 92 و گزارشی از فعالیت‌های انجام شده سال 91 ارائه می‌شود و از فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و رهنمودهای این شخصیت وارسته استفاده خواهیم کرد.

رئیس شورای اداری استان این جلسه را نوعی دید و بازدید برای مدیران و تمام مسئولان استان اعلام کرد و افزود: دیگر نیازی نیست که چند ماه از سال را به این کار اختصاص دهیم یا بخواهیم به بهانه‌ عید دیدنی و دید و بازدید مدیران فرصت خدمت‌رسانی صرف چنین کارهایی شود.

احتکار 5 هزار تن پسته با هدف افزایش قیمت بازار بزرگ‌ترین خیانت در حق مردم است

نیکزاد موضوع نظارت بر بازار و تنظیم این امر مهم را یادآور شد و افزود: در ماه‌های اخیر سعی کردیم با برگزاری جلسات منظم امر تنظیم بازار در دستور کار قرار گیرد و در بازدیدی که از اداره کل تعزیرات استان داشتیم تکاپو و تلاش‌های این مجموعه را در برخورد با تخلفات صنفی مشاهده کردیم و همچنان معتقد هستیم که بازاریان ما به دلیل رونق فروش محصولات خود باید کالای مورد نظر و اجناس را با حداقل پنج درصد تخفیف ارائه دهند نه این‌که بخواهند با افزایش قیمت در بازار اختلالی به‌ وجود آورند.

وی برخورد قانونی با هرگونه افزایش قیمت و احتکار را به متولیان گوشزد کرد و یادآور شد: ما چاره‌ای جز اعمال قانون در برخورد با متخلفان نداریم و این زشت‌ترین چهره بازار اسلامی است که یک نفر 5 هزار تن پسته را در تهران به خاطر افزایش 10 هزار تومانی احتکار کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود در مقایسه این حرکت با اقدام خیرین در ترویج کارهای خوب و پسندیده و کمک به همنوع اظهار داشت: از کسبه و بازاریانی که با انصاف با مردم و مشتریان رفتار می‌کنند، قدردانی می‌کنیم و معتقد هستیم این فرهنگ باید در جامعه ساری و جاری باشد.

انتهای پیام/62003/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول