اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد

افتتاح متمرکز 25 پروژه ورزشی استانی در آزادشهر

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار گلستان، 25 پروژه ورزشی که با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان ساخته شده بود، افتتاح شد.

افتتاح متمرکز 25 پروژه ورزشی استانی در آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز این پروژه‎ها در سالن ورزشی شهدای آزادشهر گفت: دولت نهم و دهم در بخش زیرساخت‎های ورزشی و ایجاد فضاها و اماکن ورزشی تلاش خوب و چشمگیری داشته و سرانه ورزشی استان گلستان که تا قبل از دولت نهم دو دهم درصد بوده به هفت دهم درصد افزایش پیدا کرده است.

قربانعلی پاشا ادامه داد: علاوه بر سالن ورزشی دو هزار نفره آزادشهر که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون تومان ساخته شده، پروژه‎های بزرگ دیگری در شهرستان‎های گنبدکاووس، علی‎آبادکتول، بندر ترکمن، کردکوی و گرگان به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به همکاری خوب شورای اسلامی شهر و شهرداری آزادشهر در واگذاری زمین برای احداث سالن و زمین ورزشی خاطرنشان کرد: هر شهرستانی که با ما تعامل داشته باشد و بخشی از کار که همان واگذاری زمین است را انجام دهد، این آمادگی را داریم که با توجه به نیاز آنها و اولویت‎بندی که انجام می‎شود، سالن‎ها و اماکن ورزشی را در سطح شهرستان ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در روستای قورچای آزادشهر گفت: سرعت عمل خوب وزارت ورزش و جوانان در ساخت این سالن که از کلنگ‎زنی تا افتتاح شش ماه طول کشید، قابل تقدیر است.

سید فاضل دهنوی عنوان کرد: ساخت مجتمع بزرگ ورزشی در زمینی بالغ بر چهار و نیم هکتار با ارزشی حدود 15 میلیارد تومان به زودی آغاز خواهد شد و انشاالله در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت در اختیار جوانان مستعد شهرستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که به صورت متمرکز در آزادشهر برگزار شد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از معاونان این وزارتخانه، جواد قناعت، استاندار گلستان، قربانعلی پاشا، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و جمعی از معاونان این اداره در کنار ائمه جمعه و مسئولان شهرستان آزادشهر، ورزشکاران و ورزش‌دوستان حضور داشتند.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول