اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا خواستار شد

جلوگیری از اسراف در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا خواستار رعایت عفاف و حجاب و شئونات دینی در سفر‌های نوروزی از سوی گردشگران شد و بر جلوگیری از اسراف در این ایام تأکید کرد.

جلوگیری از اسراف در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با تبریک در پیش بودن سال جدید اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز فصل جدید تمامی افراد نیز باید دل و جان خویش را از گناهان مختلف پاک کرده و در راستای تعالی گام بردارند.

امام جمعه بویین زهرا با هشدار به خانواد‌ها پیرامون چهارشنبه پایانی سال افزود: رعایت نکات ایمنی و مراقبت کردن رفتار نوجوانان و جوانان در این روز‌ها از شدت نگرانی خانواده‌ها کاسته و آنان را در ایام سال جدید دچار عزا و ماتم نمی‌کند.

وی تصریح کرد: از هم‌میهنان عزیز تقاضا می‌شود در ایام تعطیلات نوروزی از اسراف، ریخت‌ و پاش‌ جلوگیری کرده و در سفر‌های نوروزی نیز نهایت همکاری را با مأموران راهنمایی و رانندگی داشته و قوانین نظام و امنیت جاده‌ای را رعایت کنند.

امام جمعه بویین زهرا رعایت مسائل اخلاقی و دستورات دینی از جمله عفاف و حجاب را در ایام سفر مهم برشمرد و عنوان کرد: مسافران و میهمانان نوروزی لازم است تا نسبت به اقامه نماز و رعایت شئونات اسلامی اهتمام ویژه داشته و در هر مکان از یاد الهی غافل نشوند.

زرینه با اشاره به اجرایی شدن عملیات احداث خط لوله انتقال گاز جمهوری اسلامی به کشور پاکستان موسوم به خط لوله صلح تأکید کرد: احداث این خط لوله گامی بلند برای آینده صادرات گاز ایران است، به‌ ویژه با توجه به اینکه عملیات لوله‌گذاری انتقال گاز ایران به عراق نیز در خرداد ماه سال 92 عملیاتی می‌شود.

وی در خاتمه با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) ابراز داشت: حضرت زینب (س) الگوی کاملی برای تمام پرستاران هستند که باید الگوگیری از امامان معصوم(ع) مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول