اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

گازرسانی به بم سرعت می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: عملیات گازرسانی به شهرستان بم سرعت می‌یابد.

گازرسانی به بم سرعت می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی استاندار کرمان و نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون اول رئیس جمهور مسائل و مشکلات شهرستان مطرح و اقدامات خوبی انجام شد.

وی بیان داشت: در این دیدار موارد متعددی از جمله گاز‌رسانی به شهر بم مطرح شد که معاون اول رئیس جمهور در مورد تامین اعتبار و تسریع در روند اجرای پروژه قول مساعد دادند.

زین‌الصالحین افزود: در مورد گازرسانی‌ به بم به میزان 51 کیلومتر شبکه داخلی انجام و خط انتقال به محدوده شهرستان رسیده و امیدواریم به زودی این پروژه به اتمام برسد.

فرماندار بم با تبریک‌ سال نو گفت: جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان طی چند مرحله تشکیل و این شهرستان به طور کامل آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

وی تصریح کرد: ما در ایام نوروز هیچ‌گونه کمبودی در زمینه کالای‌های اساسی از جمله برنج، روغن‌، گوشت، مرغ و میوه نداریم.

زین‌الصالحین گفت: به منظور توزیع میوه یارانه‌ای در ایام نوروز‌ 300 تن میوه سیب و پرتقال تهیه و ذخیره شده که با توجه به وجود محصول پرتقال در سطح شهرستان تصمیم گرفتیم این محصول از کشاورزان منطقه خریداری شود.

وی خاطر نشان کرد: طی چند روز آینده شاهد افتتاح چند پروژه بزرگ از جمله فرستنده دیجیتال تلویزیونی با 8 میلیارد ریال اعتبار، موزه آثار تاریخی، مرکز نگهداری بیماران پر خطر و بخش مانیتورینگ دوربین‌های سطح شهر در بم هستیم.

زین‌الصالحین عنوان کرد: ‌طی دو ماه گذشته پیگیری‌های متعددی در مورد رفع مشکلات و انجام امور زیر‌بنایی انجام شده است.

وی افزود: واگذاری مسکن مهر شهرستان در چند روز گذشته انجام و افرادی که مبلغ پیش قسط را واریز کردند باید با مراجعه به اداره راه و شهرسازی نسبت به تحویل واحد اقدام کنند.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول