اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز ایلام:

116 کیلومتر شبکه گازرسانی در ایلام اجرایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال 91 در مجموع 116 کیلومتر شبکه گازرسانی در ایلام اجرایی شده است.

116 کیلومتر شبکه گازرسانی در ایلام اجرایی شد

روح‌الله نوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: گازرسانی به مناطق مختلف استان از جمله مناطق روستایی و در حال توسعه یکی از برنامه‌های اساسی این دستگاه اجرایی بوده است.

وی ادامه داد: برای تحقق این موضوع مهم نیز برنامه‌های مختلفی از سوی مسئولان امر در شرکت گاز استان ایلام تدوین و طراحی شده است.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون در مجموع 116 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان ایلام اجرایی شده است.

نوریان تصریح کرد: با احتساب این میزان شبکه‌گذاری می‌توان ادعا کرد که در استان ایلام در مجموع هزار و 155 کیلومتر کار شبکه‌گذاری در مناطق شهری و 575 کیلومتر نیز در مناطق روستایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال 91 نیز در مجموع نصب 53 هزار و 900 انشعاب در مناطق شهری و روستایی استان ایلام اجرایی و محقق شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس تاکنون در مناطق شهری 41 هزار و در مناطق روستایی 12 هزار و 866 انشعاب نصب و راه‌اندازی شده است.

این مسئول اضافه کرد: این رویداد بیانگر عمق تلاش مسئولان امر در شرکت گاز استان در راستای گازرسانی به مناطق در حال توسعه ایلام است.

انتهای پیام/2246/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول