اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سمنان:

رسالت حقیقی رسانه و مطبوعات نباید گم شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: رسالت حقیقی رسانه و مطبوعات نباید گم شود و رسانه‏ها به وظایف اصلی خود بپردازند.

رسالت حقیقی رسانه و مطبوعات نباید گم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا سوقندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران سمنانی اظهار داشت: دوره فعلی، عصر رسانه و ارتباطات نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی، همه ساختارها دچار تغییر شده‏اند و در چنین فرایندی، نیاز به نگرشی نو خصوصاً‌ در عرصه بین‌المللی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: در این فرایند و مهندسی جدید، باید دانست که جایگاه رسانه کجاست.

سوقندی افزود: در دهه عدالت و پیشرفت و در زمانی که در پیچ بزرگ تاریخی قرار داریم، باید با تکیه بر اراده الهی از این گردنه با موفقیت عبور کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در بخش نرم‌افزار، انسان‏افزار و نظایر آن دچار آسیب‌هایی هستیم و رویکردی که باید در مواجهه با امپریالسیم خبری جهان مد نظر قرار داد، باید متناسب با شرایط فعلی باشد.

سوقندی گفت: سرمایه انسانی مهم‌ترین ثروت است و مسائلی نظیر دانش، ‌مهارت، خلاقیت، تولید علم و نظایر آن که حول انسان رخ می‌دهد، باید مد نظر قرار گیرد.

وی بیان داشت: در دنیای امروز اگر کسی منابع طبیعی و سرمایه مادی داشته باشد، اما فاقد مدیریت هدفمند در سرمایه انسانی باشد، نمی‌تواند از هدف و سرمایه‏های خود بهره گیرد.

سوقندی افزود: دنیا و نظام استکبار در مواجهه با انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری فراوانی را بر روی رسانه‌ها متمرکز کرده و حقیقتاً باید در این جبهه آمادگی ایجاد شود و مجهز بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مطبوعات با شکل فعلی سوغات غرب است و باید آن را بومی‌سازی کرد و مبتنی بر فرهنگ دینی و سیره اهل بیت(ع) به کار گرفت.

سوقندی بیان داشت: رسالت حقیقی رسانه و مطبوعات نباید گم شود؛ کار اصلی رسانه، اطلاع‌رسانی است و نباید مطبوعات و رسانه‌ها به جای قوانین و الزامات و دستگاه‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول