اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

دبیرخانه دائمی مطبوعات دینی در قم برپا شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به ظرفیت قم در حوزه مطبوعات و نشریات دینی گفت: باید دبیرخانه دائمی مطبوعات دینی در قم برپا شود.

دبیرخانه دائمی مطبوعات دینی در قم برپا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، کرم‌رضا پیریایی در حاشیه بازدید از غرفه دفتر تبلیغات اسلامی در نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی گفت: از گذشته‌های دور با دفتر تبلیغات اسلامی و آثار مکتوب به ویژه نشریات غنی و ارزشمند این نهاد فرهنگی حوزوی آشنا بودم.

وی با اشاره به عدم اطلاع‌رسانی و معرفی مطلوب نشریات بیان کرد: حضور دفتر تبلیغات اسلامی در اینگونه نمایشگاه‌ها موجب جذب مخاطب شده و زمینه معرفی هرچه بیشتر و بهتر آثار این مجموعه را فراهم می‌کند.

استاندار قم در ادامه با انتقاد از حذف سابقه نشریه پگاه در دوره جدید افزود: تغییر شکل، محتوا، گستره توزیع، مخاطب و... امری اجتناب ناپذیر است و باید نشریات برای پویایی و جذب مخاطب دست به اینگونه تغییرات بزنند اما نباید در رویکرد جدید سابقه چندین ساله نشریات حذف شود.

وی با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر استان قم در حوزه مطبوعات و نشریات دینی گفت: باید دبیرخانه دائمی مطبوعات دینی در قم برپا شود و در این راستا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اقدامات لازم را در دستور کار قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول