اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان انتقاد کرد

تداوم رکود در عملیات احداث چاپخانه مطبوعات هرمزگان/ بی‌توجهی دستگاه‌ها به پرداخت مطالبات مطبوعات

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات هرمزگان با انتقاد از "راکد ماندن" عملیات احداث چاپخانه مطبوعات هرمزگان، علی‌رغم پیگیری‌های متعدد و گسترده، از استاندار هرمزگان خواست دستورات لازم را برای پرداخت مطالبات مطبوعات ارائه دهد.

تداوم رکود در عملیات احداث چاپخانه مطبوعات هرمزگان/ بی‌توجهی دستگاه‌ها به پرداخت مطالبات مطبوعات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیرزاد عزتی امروز در دیدار نمایندگان حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان با استاندار، با بیان اینکه برگزاری این چنین نشستی طی 15 الی 20 سال گذشته تاکنون بی‌سابقه است، اظهار داشت: این ایده که فعالان حوزه یاد شده دور یک میز جمع شوند خود ایده‌ای ارزشمند و در خور توجه است.

وی با اشاره به اهمیت حوزه و امور مربوطه به فرهنگ و هنر در جامعه، افزود: تغییر گسترده در حوزه‌های اجتماعی، پیش بینی‌ها را برای امور آتی جوامع در دنیا با مشکل و چالش روبرو کرده است که در این راستا تکیه بر فرهنگ و هنر می‌تواند به عنوانی راهکاری مطمئن و قابل اعتنا مورد توجه قرار گیرد.

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان در ادامه افزود: در این راستا می‌توان با هم‌افزایی، همفکری، تعامل، اعتماد و احترام متقابل در بین هنرمندان و مسئولان امر، از چالش‌ها و مسائل عبور کرد.

وی با بیان اینکه حوزه رسانه‌های این هرمزگان، آمادگی کامل را در راستای توسعه هر چه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر با دیگر شاخه‌های این بخش را دارد، افزود: در حال حاضر و در دور جدید فعالیت خانه مطبوعات هرمزگان برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای اعضا این خانه اجرایی شده و یا در حال اجراست.

عزتی در این راستا یادآور شد: پروژه مسکن خبرنگاران خانه مطبوعات هرمزگان که در ماه‌های گذشته متوقف شده بود اکنون در وضعیت مناسبی قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین در راه و شهرسازی استان با توجه به سفارش‌های استاندار هرمزگان و پیگیری مدیران مربوطه، امور در راستای واگذاری واحدهای مسکونی برای متقاضیان جدید نیز آغاز شده است.

این فعال رسانه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: واگذاری تسهیلات بانکی، پیگیری در راستای احداث فرهنگسرای رسانه و واگذاری کتابخانه شهدا نیز در روند خوبی قرار دارد.

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان در پایان همچنین به چالش‌ها و مشکلات حوزه رسانه‌ای هرمزگان نیز اشاره‌ای کرد و افزود: در مبحث کسر مالیات‌ در قبال فعالیت‌های رسانه‌ای و عدم پرداخت مطالبات مطبوعات و نشریات توسط ادارات و دستگاه‌های دولتی نیز مشکلاتی وجود دارد که خواستار پیگیری مجدانه استاندار هرمزگان با توجه به پایان سال هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به پیگیری‌های متعدد در راستای احداث و راه‌اندازی چاپخانه مطبوعات کماکان طرح مربوطه در حالت سکون باقی مانده است.

انتهای پیام/88001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول