اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های اردبیل خبر داد

آغاز طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: ‌از امروز طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی آغاز شده و تا 16 فروردین سال آینده ادامه می‌یابد.

آغاز طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل عبدالحسین علی‌اکبری عصر امروز در مراسم آغازین ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در اردبیل اظهار داشت: در آستانه سفرهای نوروزی از ظرفیت 34 دوربین نظارت تصویری نیز در جاده‌های استان استفاده می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه بیش از یک‌هزار و 400 دستگاه خودروی سنگین و سبک در امر حمل و نقل برون شهری فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: ‌شش مجتمع خدماتی، رفاهی بین‌راهی نیز برای رفاه حال مسافران ارایه خدمات می‌کنند.

علی‌اکبری فعالیت سه مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو و سه مرکز امداد خودروی جاده‌ای را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با بسیج امکانات و بهینه‌سازی این ظرفیت آماده ارایه خدمات مطلوب به منظور ایجاد سفری امن برای مسافران نوروزی داخلی و خارجی در استان هستیم.

این مسئول با بیان این مطلب که 40 هزار بروشور با محوریت احترام به حق و حقوق مسافران چاپ شده و در این ایام بین مسافران توزیع می‌شود، اضافه کرد: انتظار داریم همه رانندگان به این حق و حقوق احترام بگذارند.

وی بیان کرد: به منظور برقراری ارتباط مؤثر مسافران و پاسخگویی به آنها سامانه پیام کوتاه به شماره 3000143 فعال بوده و همچنین فرم‌های نظرسنجی در داخل ناوگان بین شهری توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی مسافران داخلی و خارجی زیادی از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد می‌کنند، یادآور شد: این اداره کل با همکاری تمام نهادها و سازمان‌های مستقر در این پایانه آماده ارایه خدمات مطلوب به مسافران است.

علی‌اکبری با بیان اینکه تدابیر لازم برای افزایش رضایتمندی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: در 11 ماهه امسال 862 هزار و 232 نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند. از این تعداد 79 هزار و 528 نفر ایرانی و 728 هزار و 704 نفر خارجی بودند.

انتهای پیام/62001/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول